امیری‌فر، فعال سیاسی اصولگرا مطرح کرد

پیش‌بینی آیت الله هاشمی درباره احمدی‌نژاد/ تندرو‌ها با همسر و فرزندان خود هم با تندی برخورد می‌کنند

عباس امیری‌فر، فعال سیاسی اصولگرا از پیش‌بینی آیت الله هاشمی درباره محمود احمدی‌نژاد صحبت کرده و درباره تندروی‌ها گفته است: تندرو‌ها در همه زندگی خود تندروی می‌کنند یعنی بررسی سابقه زندگی آن‌ها حاکی از این است که تندروی کردند به این معنی که با همسر و فرزندان خود هم با تندی برخورد می‌کنند و همین قضیه به جامعه را تسری می‌دهند عیب آن‌ها زود آشکار می‌شود.

کد خبر: ۱۷۱۷۵۰
۰۸:۵۰ - ۱۸ شهريور ۱۴۰۳

دیدارنیوز: یک فعال سیاسی می‌گوید برخی تندرو‌های حاضر در مجلس محکومیت قضایی دارند، اما تایید صلاحیت شدند.

عباس امیری‌فر، فعال سیاسی اصولگرا در گفتگو با خبرآنلاین می‌گوید: امثال رسایی، ثابتی و غضنفری با وجود اینکه خودشان را اصولگرا می‌دانند، اما نان‌شان در تندروی است.

بخش‌هایی از گفتگوی این چهره سیاسی را بخوانید؛

پیش بینی مرحوم هاشمی رفسنجانی درباره تندرو‌ها

به نظرم این‌ها هم خودشان منکوب می‌شوند و هم اینکه مردم این طیف را نمی‌پسندند. الان وقت کار و حل کردن مشکلات مردم است و این نظر رهبری است. خاطرم هست می‌گفتند مرحوم هاشمی رفسنجانی به یکی از مقامات عالی رتبه گفته بود این تندروی که احمدی‌نژاد می‌کند به مقامات عالیه هم می‌رسد. الان همین اتفاق افتاده است. بهرحال دوست داریم که تندرو‌ها مقداری اصلاح شوند، حرف رهبری را گوش کنند و اگر ادعای اصولگرایی می‌کنند به آن عمل کنند، خودشان را اصلاح کنند وگرنه خود مردم این‌ها را کنار می‌گذارند.

برخی از تندرو‌های مجلس محکومیت قضایی دارند اما...

*اسامی از این افراد را بیان می‌کنید؟

با توجه به اینکه اگر بگویم امکان دارد آبروی افراد در خطر باشد،  لذا عاقلان را یک اشاره کافی است، دوستان می‌دانند چه کسی منظور بنده است. این‌ها چند دوره ردصلاحیت شده بودند و یکدفعه در این انتخابات تایید صلاحیت شدند و جای سوال بود این‌ها که به دلیل محکومیت‌های کیفری و یا حقوقی در دوره‌های قبل ردصلاحیت شده بودند، چگونه در این دوره تایید صلاحیت شد، لذا باید از مسئولین شورای نگهبان پرسید که دلیل تایید صلاحیت این آقایان چه بوده که یکدفعه این تصمیم را گرفتند.

تندرو‌ها می‌خواستند قالیباف نفر سی ام انتخابات شود تا منکوبش کنند

*یعنی فراتر از مجلس در دیگر نهاد‌ها هم شاهد حضور تندرو‌ها هستیم؟

بله، سوال این است که تندرو‌ها با اصلاح‌طلبان اختلاف دارند، اما با قالیباف چرا؟ آن هم قالیبافی که در جبهه و جنگ بوده و کار اجرایی کرده است. تندرو‌ها در ابتدا تلاش کردند قالیباف در انتخابات مجلس رای نیاورد و بعد تلاش کردند رییس مجلس نشود. می‌خواستند او مانند هاشمی نفر سی‌ام شود و منکوبش کنند، اما نتوانستند بعد رفتند مجلس جوسازی کردند که رییس مجلس نشود حالا که رییس مجلس شده و بنابر توصیه رهبری به دولت کمک می‌کند، حالا هم می‌خواهند قالیباف را زیرسوال ببرند. قطعا مقامات عالیه با تندرو‌ها برخورد خواهند کرد و اگر این رفتار‌ها ادامه پیدا کند قطعا رهبری  با اسم و رسم این‌ها را مورد خطاب قرار می‌دهند.

پزشکیان گفت کابینه را هماهنگ کرده ام، رهبری هم تایید کردند

*البته به نظر می‌رسد برای تندرو‌ها خط قرمزی وجود ندارد کما اینکه ثابتی در جریان جلسه رای اعتماد از عبارت «آن یک نفر» استفاده کرد…

بله، توهین از این بالاتر؟ اگر یک اصلاح‌طلب این کار را می‌کرد حسابی او را نابود می‌کردند، اما ببینید آن یک نفر یعنی چه؟ ضمن اینکه رهبری فرمودند در مورد کابینه با من هماهنگ کردند، یعنی وقتی پزشکیان می‌گوید هماهنگ کردم، دروغ نمی‌گوید، در حقیقت پزشکیان بنابر اخلاص و مردمی بودن خود این حرف را گفت و رهبری هم تایید فرمودند که بله با من هماهنگ شده است.

البته در مورد چندتا وزیر نگفتند که با من هماهنگ نشده بلکه گفتند شناخت زیادی از آن‌ها ندارم؛ لذا اینکه تندرو‌ها جوسازی می‌کنند بالاخره با آن‌ها برخورد خواهد شد و خود به خود هم مردم آن‌ها را اذهان خود دور می‌کنند و به تاریخ سپرده خواهند شد.

تندرو‌ها با همسر و فرزندان خود هم با تندی برخورد می‌کنند

*یعنی تندرو‌ها از طریق بی‌اعتنایی مردم حذف می‌شوند؟

بله، مردم دوره‌های بعد به آن‌ها رای نمی‌دهند. در مجلس اقدامات ناشایست انجام می‌دهند خود مجلس با آن‌ها برخورد می‌کند چنانچه قبلا این اتفاق افتاده است. مردم بهترین قضاوت‌کننده خواهند بود. البته تندرو‌ها در همه زندگی خود تندروی می‌کنند یعنی بررسی سابقه زندگی آن‌ها حاکی از این است که تندروی کردند به این معنی که با همسر و فرزندان خود هم با تندی برخورد می‌کنند و همین قضیه به جامعه را تسری می‌دهند عیب آن‌ها زود آشکار می‌شود.

تندرو‌ها در همان مسیری هستند که احمدی نژاد رفت

*این روز‌ها برخی مطرح می‌کنند که جریان تندرو فعلی درحال حرکت به سمتی است که پیشتر جریان انحرافی طی کرده و ...

تندرو‌ها در همان راهی که احمدی‌نژاد را به اینجا رساند، قرار دارند، البته احمدی‌نژاد نسبت به جلیلی این ویژگی را داشت که پر کار بود و سابقه اجرایی در شهرداری داشت و از نظر اجرایی خودش را نشان داده بود، اما جلیلی به این ترتیب نیست برای مثال بگویند جلیلی کجا معاون وزیر بوده، مدیر سازمان بوده یا وزارتی را برعهده داشته است؟

احمدی‌نژاد منصوری را عزل کرد، اما در دولت سیزدهم معاون شد

او هیچ جا خودش را نشان نداده و در مرحله حرف است. جلیلی خودش را دربست در اختیار پایداری‌ها قرار داده است. از آن طرف فرد بی‌کفایتی مانند محسن منصوری در دولت قبل یک شبه به عرش اعلا رسیده و معاون رییس جمهور شد، فردی که حتی احمدی‌نژاد او را از فرمانداری ورامین عزل کرد چراکه توانایی اداره فرمانداری و حتی بخشداری را هم نداشت، چگونه همچین فردی معاون اجرایی می‌شود؟ این فرد همه چیز را نابود کرده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: