رییس سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد

مردم در طبیعت آتش روشن نکنند

شینا انصاری، رییس سازمان حفاظت محیط زیست در واکنش به حادثه آتش سوزی در تالاب نئور اردبیل، از مردم خواست بدون رعایت ملاحظات ایمنی، در طبیعت آتش روشن نکنند.

کد خبر: ۱۷۱۷۲۱
۱۷:۲۴ - ۱۷ شهريور ۱۴۰۳

دیدارنیوز: رییس سازمان حفاظت محیط زیست در واکنش به حادثه آتش سوزی در تالاب نئور در شبکه ایکس نوشت: از مردم عزیزمان تقاضا می‌کنم بدون رعایت ملاحظات ایمنی، در طبیعت آتش روشن نکنند. سهل‌انگاری ما می‌تواند به ذخیره طبیعی ایران آسیب جدی بزند.

به نقل از رسانه سازمان حفاظت محیط زیست، شینا انصاری در واکنش به حادثه آتش‌سوزی در تالاب نئور در شبکه ایکس نوشت: آتش‌سوزی گسترده که از ساعت ۱۸، ۱۴ شهریور در حوالی منطقه حفاظت شده «نئور» در استان اردبیل آغاز شده بود سرانجام در ساعت ۱۱ صبح ۱۵ شهریور به‌طور کامل مهار شد.

از رایزنی‌های نیکزاد- نایب رییس مجلس، پیگیری قاسم‌پور - مدیرکل محیط زیست استان و هماهنگی فرمانداری سپاسگزارم. ‏نیرو‌های محلی، نیرو‌های هلال احمر، سپاه منطقه، محیط‌بانان، ماموران منابع طبیعی و... در عملیات خاموش کردن آتش‌سوزی منطقه «نئور» مشارکت کردند. همه با هم حافظ محیط زیست ایران باشیم.

‏هر چند با تلاش امدادگران آتش‌سوزی به درون منطقه حفاظت شده «نئور» کشیده نشد، اما از مردم عزیزمان تقاضا می‌کنم بدون رعایت ملاحظات ایمنی، در طبیعت آتش روشن نکنند. سهل‌انگاری ما می‌تواند به ذخیره طبیعی ایران آسیب جدی بزند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: