وزیر کشور از دستورالعمل جامع ساماندهی اتباع بیگانه خبر داد

اولین گام اخراج اتباع غیرمجاز و غیرقانونی است

اسکندر مومنی، وزیر کشور از تدوین دستورالعمل جامع ساماندهی اتباع بیگانه خبر داد و افزود: اولین گام در زمینه ساماندهی اتباع بیگانه، اخراج اتباع غیرمجاز و غیرقانونی است.

کد خبر: ۱۷۱۶۴۲
۱۷:۰۸ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۳

دیدارنیوز _ استان فارس: وزیر کشور از تدوین دستورالعمل جامع ساماندهی اتباع بیگانه خبر داد و افزود: این دستورالعمل به زودی اجرایی خواهد شد.

اسکندر مؤمنی امروز، ۱۵ شهریورماه در سفر به شیراز و بازدید از محله تاریخی سنگ‌سیاه این کلان‌شهر با بیان این موضوع گفت: نخستین گام در زمینه ساماندهی اتباع بیگانه، اخراج اتباع غیرمجاز و غیرقانونی است.

وی تأکید کرد: مردم اطمینان داشته باشند که طرح ساماندهی اتباع بیگانه را به شکل کامل و جامع و با یک برنامه مناسب و با درنظر گرفتن ملاحظات منطقه‌ای اجرا خواهیم کرد.

وزیر کشور هم‌چنین به وضعیت محله سنگ سیاه شیراز اشاره کرد و افزود: شرایط امروز این محله تاریخی با گذشته متفاوت شده است و تغییراتی که در آن ایجاد شده است، کاملا محسوس است.

به نقل از ایسنا، وی با یادآوری اینکه این ساماندهی توسط استانداری، شهرداری، سپاه و فرمانداری شیراز انجام شده است، گفت: اقداماتی که در این منطقه انجام شده است باعث ترمیم بافت و ایجاد فضا‌های سنتی و بوم‌گردی و رونق گردشگری در این منطقه شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: