گفت‌وگوی دیدار با دوچرخه‌سواران همگانی در برنامه «مهمان من»

اقتصاد و چالش‌های دوچرخه‌سواری ایران؛ چه‌کسانی دوام می‌آورند؟

بینندگان خوب تلویزیون دیدارنیوز از شما دعوت می‌کنیم لحظاتی بعد به ویدیویی که تقدیم حضورتان می‌شود به دقت توجه کنید چراکه ما در ورزش همگانی به ورزش دوچرخه‌سواری پرداختیم. در این زمینه از سه تن از دوچرخه‌سوارانی که در عرصه بین‌الملل رکاب می‌زنند و همین‌طور عضو انجمن دوچرخه‌سواران ورزش همگانی تهران هستند دعوت کردیم که در استودیوی تلویزیونی دیدارنیوز باشند و درباره این ورزش و چالش‌های آن با ما و شما صحبت کنند.

کد خبر: ۱۷۱۶۳۹
۱۹:۲۱ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۳

دیدارنیوز _ احمد طبعی: در برنامه «مهمان من» پذیرای دوچرخه‌سواران همگانی کشورمان بودیم.

در این برنامه که در استودیوی تلویزیونی دیدارنیوز برگزار شد، از حضور و صحبت‌های محمد طارمی، تهیه‌کننده و پیشکسوت رادیو و تلویزیون، مریم اکبری، دوچرخه‌سوار بین‌المللی و مسعود علیپور دوچرخه‌سوار بین‌المللی دیگر کشورمان که هر دو مربی هم هستند، استفاده کردیم.

ویدیوی این گفت‌وگو را می‌توانید اینجا، یوتیوب و آپارات ببینید.

 

در برنامه مهمان من، از برنامه‌های آموزشی مهمانان در شبکه آموزش و گفتگو در شبکه دو سیما صحبت به میان آمد و ما در دیدارنیوز به دلیل فعالیت‌های ورزشی، تفریحی و خوب‌کردن حال مردم، از این گروه دعوت کردیم تا در استودیوی ما حضور داشته باشند و درباره دوچرخه‌سواری همگانی صحبت کنند.

محمد طارمی و مریم اکبری

مریم اکبری، مربی دوچرخه‌سواری می‌گوید این ورزش را از سال ۸۴ در ایران آغاز کرده و آن زمان فضای مجازی نبود و تنهایی رکاب‌زدن را شروع کرده و سال ۸۹ مربیگری را آغاز کرده است.

مسعود علیپور، مربی دوچرخه‌سواری

علیپور، دیگر مربی دوچرخه‌سواری کشورمان گفت که از اواسط دهه هشتاد این ورزش پرتحرک و مهیج را آغاز کرده و آن را علمی دنبال کرده و به سمت مربیگری رفته است.
 
علیپور که ۶ تا ۷ سال است کار و تخصصش دوچرخه‌سواری است در پاسخ به این که در این راه خوب پول درمی‌آورد؟ و اقتصاد مربیگری در عرصه دوچرخه‌سواری را خوب می‌داند یا خیر، گفت: اقتصاد دوچرخه‌سواری در ایران به نظر من ضعیف است. کسانی می‌توانند در این راه دوام بیاورند که علاقه و انگیزه داشته باشند.
 
ادامه این گفتگوی جذاب و شنیدنی را در ویدیوی بالا مشاهده کنید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: