امام جمعه یزد در دیدار با وزیر میراث فرهنگی مطرح کرد

معماری یزد زبان گویای فرهنگ این شهر است

محمدرضا ناصری، امام جمعه یزد در دیدار با صالحی‌امیری، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفت: رسانه‌های دنیا چهره درستی از ایران به مخاطب خود نشان نمی‌دهند. معماری منحصر به فرد ساختمان‌ها و خانه‌ها در یزد زبان گویای فرهنگ این شهر است و باید این فرهنگ غنی را به گردشگران منتقل کرد و آن‌ها با اخلاق وآداب و رسوم مردم دارالعبادة یزد آشنا کرد.

کد خبر: ۱۷۱۶۲۶
۱۰:۲۴ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۳

دیدارنیوز _ استان یزد: امام جمعه یزد اظهار کرد: استان یزد با توجه به ظرفیت‌های عظیم مذهبی که دارد لازم است در زمینه توسعه گردشگری مذهبی در این استان برنامه‌ریزی شود.

آیت الله «محمدرضا ناصری» صبح امروز (پنجشنبه) در دیدار با وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، بیان کرد: لازم است رایزنان فرهنگی ایران در سایر کشور‌ها نسبت به معرفی حقیقت ایران اسلامی و آرمان‌ها انقلاب به مردم دنیا اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران هویت الهی دارد و فعالیت‌ها و برنامه ریزی‌ها باید به گونه‌ای باشد که مردم دنیا با واقعیت و حقایق ایران اسلامی به درستی آشنا شوند.

آیت الله ناصری افزود: حضرت امام خمینی (ره) در پاریس ضمن مصاحبه‌های متعددی که با رسانه‌ها داشت، با وجود تمام موانع موجود و سانسور‌هایی که صورت می‌گرفت مردم دنیا را با اهداف انقلاب آشنا کرد و انقلاب خود را جهانی کرد.

وی ضمن تاکید بر برنامه ریزی جهت معرفی ایران به گردشگران خارجی بیان کرد: رسانه‌های دنیا چهره درستی از ایران به مخاطب خود نشان نمی‌دهند و لذا باید با برنامه ریزی دقیق گردشگران خارجی را با انقلاب و تشیع آشنا کرد.

امام جمعه یزد گفت: معماری منحصر به فرد ساختمان‌ها و خانه‌ها در یزد زبان گویای فرهنگ این شهر است و باید این فرهنگ غنی را به گردشگران منتقل کرد و آن‌ها با اخلاق وآداب و رسوم مردم دارالعبادة یزد آشنا کرد.

آیت الله ناصری با بیان اهمیت گردشگری مذهبی افزود: استان یزد با توجه به ظرفیت‌های عظیم مذهبی که دارد و به عنوان حسینیه ایران نیز معرفی می‌شود لازم است در زمینه توسعه گردشگری مذهبی در این استان برنامه ریزی شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: