یک رسانه می‌گوید مردم به فکر کوچ افتاده‌اند‌

جولان ریزگردها در سیستان!

منطقه سیستان شامل پنج شهرستان زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز واقع در شمال استان سیستان و بلوچستان، بازهم درگیر ریزگردها شده و طوفان گردوخاک وضعیت سخت و دشواری را برای مردم منطقه ایجاد کرده است.

کد خبر: ۱۷۱۵۵۳
۱۸:۲۱ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۳

دیدارنیوز _ استان سیستان و بلوچستان: منطقه سیستان شامل پنج شهرستان زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز واقع در شمال استان سیستان و بلوچستان برای چنددهمین بار از ابتدای سال تاکنون شاهد وزش طوفان گردوخاک با سرعت بیش از ۱۰۰ کیلومتر بود.

منطقه سیستان شامل پنج شهرستان زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز واقع در شمال استان سیستان و بلوچستان برای چنددهمین بار از ابتدای سال تاکنون شاهد وزش طوفان گردوخاک با سرعت بیش از ۱۰۰ کیلومتر بود.

مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد شدید تا بیشینه ۱۰۸ کیلومتر در ساعت روز گذشته زابل را درنوردید و گردوغبار حاصل از آن شعاع دید افقی را به ۹۰۰ متر کاهش داد و در شهرستان زهک بیشینه سرعت باد به ۶۸ کیلومتر در ساعت رسید و دید افقی را در ایستگاه هواشناسی تا دوهزار متر کاهش داد.

پورمیر رئیس فرودگاه شهرستان زابل نیز اظهار داشت: پرواز هواپیمایی ماهان از مبدأ تهران به‌مقصد زابل به‌دلیل شرایط جوی پس از حضور بر حریم هوایی شهر زابل مسیر خود را به‌سمت فرودگاه زاهدان تغییر داد و باطل شد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: