پارالمپیک پاریس

ایران پاسخ کری‌خوانی آلمان را داد/ صفرزاده: ۳ بار رکوردشکنی نشانه بهترین عملکردم بود

در ادامه بازی‌های پارالمپیک پاریس، والیبال نشسته کشورمان برابر آلمان به پیروزی مقتدرانه رسید و هاجر صفرزاده، ملی‌پوش پارادوومیدانی از نقره خود و سه بار رکوردشکنی در پارالمپیک به عنوان نشانه‌ای برای بهترین عملکرد خود یاد کرد.

کد خبر: ۱۷۱۵۴۲
۱۷:۰۲ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۳

دیدارنیوز: مسابقات والیبال نشسته بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ با برگزاری مسابقات مرحله یک چهارم در سالن نورث آرنا پاریس دنبال شد و تیم ملی والیبال نشسته ایران به مصاف آلمان رفت.

به نقل از رسانه پارالمپیک ایران، در این بازی نزدیک و سخت که جو سالن به سود حریف بود، آلمان‌ها از همان ست نخست رقابت پایاپایی با ایران داشتند، اما رفته رفته تیم ایران به بازی مسلط شد و برتری خود را به حریف دیکته کرد و توانست ست نخست را با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ به سود خود خاتمه دهد.

در ست دوم نیز ایران اقتدار خود را به رخ کشید و موفق شد در یک نمایش برتر با نتیجه ۲۵ بر ۱۳ حریف را شکست دهد. برتری ایران در ست سوم هم ادامه یافت و این ست هم با پیروزی ۲۵ بر ۱۶ به سود ایران خاتمه یافت.

بدین ترتیب تیم ملی والیبال نشسته ایران در یک بازی برتر و مقتدرانه ۳ بر صفر آلمان را شکست داد تا با اقتدار به مرحله نیمه نهایی بازی‌های پارالمپیک پاریس صعود کند.

هادی رضایی: کُری‌خوانی آلمانی‌ها باعث شد محکم‌تر بازی کنیم

رضایی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران گفت: آلمان خیلی نسبت به قبل بهتر شده و فکر می‌کنم در فینال هم دوباره با این تیم بازی کنیم. آلمانی‌ها کمی کری خوانده بودند و باعث شدند ما محکم‌تر بازی کنیم. این کری خوانی‌ها در ورزش طبیعی است و به تیم‌ها انگیزه بیشتری می‌دهد.

بچه‌ها والیبال تماشاگرپسندی ارائه کردند و موفق به شکست ۳ بر صفر حریف شدند. همان طور که بسکتبال آمریکا و فوتبال زیباست، بچه‌های ما هم در والیبال نشسته زیبا بازی می‌کنند. با آنالیز کامل حریف به میدان آمدیم و با تاکتیک خیلی خوب بازی کردیم و حقمان برد بود.

 

صفرزاده: سه بار رکوردشکنی در پارالمپیک نشانه بهترین عملکردم بود

دارنده مدال نقره بازی‌های پارالمپیک پاریس گفت: سه بار رکوردشکنی کردم و همه توانم را در گذاشتم تا به این مدال برسم.

هاجر صفرزاده پس از کسب مدال نقره در مسابقه دوی ۴۰۰ متر در بازی‌های پارالمپیک پاریس اظهار داشت: باز هم رکورد آسیا را شکستم، اما حریفم از کشور کوبا بسیار قدرتمند بود. او چند دوره قهرمان پارالمپیک شده و هدفم این است که رکورد او را در پارالمپیک بعدی بشکنم.

وی ادامه داد: بهترین عملکرد ورزشی ام را در این بازی‌ها ارائه کرد و بابت این موضوع خدا را شکر می‌کنم. من همه توانم را در این رقابت گذاشتم و ارتقاء رکورد‌ها نیز نشانه همین موضوع است.

صفرزاده با تشکر از مردم ایران عنوان کرد: از مردم ایران تشکر می‌کنم که مرا دعا کردند. پیام‌های انگیزشی زیادی برایم ارسال شد و خوشحالی من، خوشحالی آن‌ها نیز محسوب می‌شود.

صفرزاده در پایان گفت: رقابت بعدی ام روز ۱۶ شهریور در مرحله مقدماتی ماده ۲۰۰ متر است و امیدوارم در آنجا هم به موفقیت برسم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: