مشکل جدی پرسپولیس برای تقابل با عربستانی‌ها

تیم پرسپولیس ایران برای رویارویی با الاهلی عربستان در اولین بازی خود در لیگ نخبگان آسیا با یک مشکل جدی روبرو است.

کد خبر: ۱۷۱۵۳۰
۱۳:۰۸ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۳

دیدارنیوز: پرسپولیس و استقلال بدون این که با حریفی در لیگ برتر بازی کنند، باید پس از تعطیلات فیفادی به مصاف حریفان قدرتمند خود در لیگ نخبگان بروند و همین موضوع قطعا کار نماینده‌های فوتبال ایران را در این رقابت‌ها سخت خواهد کرد.

همان طور که می‌دانید لیگ برتر فوتبال ایران پس از برپایی هفته سوم تعطیل شد تا تیم ملی خود را برای دیدار‌های مقدماتی جام جهانی آماده کند. ملی پوشان کشورمان قرار است پنجشنبه هفته جاری در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم ملی قرقیزستان باشند و بیستم شهریورماه در بازی دوم خود به مصاف تیم ملی امارات در العین خواهند رفت.

پس از انجام این دو مسابقه، لیگ برتر فوتبال ایران مجددا با انجام سه بازی در تاریخ ۲۳ شهریور از سر گرفته خواهد شد. این در حالی است که هر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در هفته چهرام بازی نخواهند داشت و به واسطه حضور در لیگ نخبگان، بازی چهارم آن‌ها در آبان ماه برگزار می‌شود.

طبق برنامه پرسپولیس باید روز دوشنبه ۲۶ شهریور در نخستین بازی خود در لیگ نخبگان مقابل الاهلی عربستان قرار بگیرد. به عبارتی گاریدو و شاگردانش باید دو هفته دیگر و در شرایطی مقابل رقبای آسیایی قرار بگیرند که که تا آن زمان هیچ مسابقه رسمی نداشته و کاملا دور از شرایط مسابقه قرار می‌گیرند. ضمن این که نباید فراموش کرد گاریدو در این مدت با توجه به حضور تعداد زیادی از شاگردانش در اردو‌های مختلف تیم ملی، چاره‌ای ندارد جز این که با تیمی نصف و نیمه خود را برای این مسابقات آماده کند.

جالب اینجاست که حریف پرسپولیس این شرایط را ندارد و کاملا آماده و در شرایط مسابقه مقابل پرسپولیس صف آرایی خواهد کرد. مرور مسابقات لیگ عربستان نشان می‌دهد که تیم فوتبال الاهلی روز ۲۳ شهریور و از هفته سوم لیگ عربستان میهمان النصر خواهد بود و قبل از رویارویی با پرسپولیس بازی سخت و حساسی را مقابل رونالدو و یارانش برگزار می‌کند تا سه روز قبل از شرکت در اولین بازی خود در لیگ نخبگان بازی رسمی را برگزار کرده باشد. دیداری که اگرچه احتمال مصدومیت بازیکنانش را بالا می‌برد، اما بدون تردید به آمادگی هر چه بیشتر این تیم کمک زیادی خواهد کرد.

از آن جا که هر دو تیم پرسپولیس و استقلال بدون این که در شرایط بازی باشند باید مقابل حریفان قدرتمند خود بازی کنند، این توقع از سازمان لیگ می‌رفت تا به گونه‌ای برنامه ریزی کند که دو غول پایتخت قبل از جدال‌های آسیایی خود در لیگ برتر به میدان رفته و مقابل حریفان قرار بگیرند تا این چنین دور از مسابقه به یک باره پس از مدت‌ها مقابل الاهلی و الغرافه بازی نکنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: