همیشه باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم

قالیباف: برخی‌ها قلبشان راضی نیست این دولت موفق شود

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس در مشهد گفت: برخی را می‌بینم، حالا به هر دلیلی، قلبشان راضی نیست این دولت موفق شود و این با خواسته رهبری همسو نیست.

کد خبر: ۱۷۱۴۹۸
۰۹:۲۹ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۳

دیدارنیوز _ استان خراسان رضوی: رییس مجلس شورای اسلامی گفت: بدون توهین رقابت کرده ام، رقیب این دولت بودم و مواضع من مشخص است، اما امروز موفقیت این دولت، موفقیت اسلام، نظام و موفقیت این مردم است.

محمد باقر قالیباف روز گذشته، دوشنبه درحاشیه آیین سوگواری رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در مشهد افزود: همیشه باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم و هر جا که سخنی در راستای کلام حضرت آقا باشد را دنبال کنیم.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب می‌فرمایند موفقیت دولت موفقیت همه ماست، مواضع من نیز کاملا روشن و شفاف بوده و مواضع من یواشکی و مبهم نبوده است، اما برخی را می‌بینم، حالا به هر دلیلی، قلبشان راضی نیست این دولت موفق شود و این با خواسته رهبری همسو نیست.

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر نقدی به دولت داریم که داریم می‌توانیم در جلسات دو نفره با رییس جمهوری مطرح کنیم وگرنه در نشست‌های سه نفره و یا در شورای عالی امنیت ملی بیان کنیم و یا در هیات رییسه مجلس یا صحن علنی مجلس مطرح می‌کنیم و در نهایت با مردم در میان می‌گذاریم، اما این که در کمین بنشینیم و چوب لای چرخ بگذاریم و یا در کمین بنشینیم و دولت را تضعیف کرده و ایراد بی خود بگیریم صحیح نیست و مغایر با حرف رهبر انقلاب است.

قالیباف افزود: حتما حامی مبانی انقلاب هستیم و حتما به دولتی که در مسیر و در راستای مبانی انقلاب باشد خدمت می‌کنیم و این موضوع را عین حق و جوانمردی می‌دانیم و به آن کمک نیز می‌کنیم.

محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی همه ساله همزمان با ایام رحلت پیامبر (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت حضرت رضا (ع) در آیین‌های سوگواری روز‌های پایانی ماه صفر در مشهد شرکت می‌کند.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: