رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا خبر داد

ترافیک نیمه‌سنگین در محور‌های چالوس، هراز و آزادراه قزوین - رشت

احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا می‌گوید که ترافیک در محور‌های چالوس، هراز و آزادراه قزوین - رشت نیمه‌سنگین است.

کد خبر: ۱۷۱۴۸۵
۲۰:۵۰ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۳

دیدارنیوز: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک نیمه‌سنگین در محور‌های چالوس، هراز و آزادراه قزوین - رشت خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفتگو با ایسنا درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور، برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در سراسر کشور در حال حاضر شاهد ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال محور چالوس در محدوده بیلقان و ترافیک نیمه سنگین در مسیر شمال به جنوب این محور در محدوده‌های میانک و خوشبختی هستیم.

وی ادامه داد: در مسیر جنوب به شمال محور هراز در حدفاصل پلور تا شاهاندشت و نیز وانا تا بایجان و محدوده سه راهی چلاو ترافیک نیمه سنگین است. در مسیر شمال به جنوب این محور در محدوده‌های سه راهی چلاو، بایجان و شاهاندشت و حدفاصل گزنک تا رینه نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – رشت حدفاصل کوهین تا شیرین سو و محدوده لوشان و حدفاصل شهر رودبار تا امامزاده هاشم خبر داد و گفت: در محور قدیم قزوین – رشت در حدفاصل حلیمه جان تا امامزاده هاشم نیز ترافیک نیمه سنگین و در مقاطعی سنگین گزارش شده است.

شیرانی وضعیت ترافیک در آزادراه قزوین - کرج در محدوده‌های گلشهر، مهرویلا و پل فردیس را نیمه سنگین اعلام کرد و گفت: در محور فشم – تهران حدفاصل حاجی آباد تا شمیران و محور امامزاده داود – تهران نیز ترافیک نیمه سنگین است.

به گفته وی در محور‌های منتهی به خراسان رضوی و شهر مشهد نیز ترافیک پرحجم، اما روان است. در دیگر محور‌های مواصلاتی تردد به آرامی در جریان بوده و مشکل و گره ترافیکی خاصی گزارش نشده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: رانندگان و مسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند تا با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: