در حاشیه بازدید از محل استقرار موکب‌های خدمت‌رسان به زائران پیاده حرم رضوی مطرح شد

سلامی: همه امکانات سپاه متعلق به این مردم است

سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران در حاشیه بازدید از مسیر جاده قدیم مشهد به نیشابور و محل استقرار موکب‌های خدمت‌رسان به زائران پیاده حرم رضوی گفت: همه امکاناتی که سپاه در اختیار دارد متعلق به این مردم و برای رفاه حال آن‌ها است. ما از هیچ کمکی مضایقه نمی‌کنیم، بلکه علاقمندیم مردم از تسهیلات سپاه به مفهوم واقعی استفاده کنند.

کد خبر: ۱۷۱۴۷۷
۱۸:۵۲ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۳

دیدارنیوز: فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: همه امکاناتی که سپاه در اختیار دارد متعلق به مردم و برای رفاه حال آنان است؛ ما از هیچ کمکی مضایقه نمی‌کنیم و علاقمندیم مردم از تسهیلات سپاه به مفهوم واقعی استفاده کنند.

سرلشکر حسین سلامی در حاشیه بازدید از مسیر جاده قدیم مشهد به نیشابور و محل استقرار موکب‌های خدمت‌رسان به زائران پیاده حرم رضوی، اظهار کرد: در بازدید از مسیر همه مواکب برقرار بود و مردم نیز در آرامش در حال پیاده‌روی به سمت حرم امام رضا (ع) بودند. چرخه کاملی از خدمت‌رسانی ایجاد شده و خدماتی مانند آبرسانی، تغذیه، استراحت و اسکان و همه شرایطی که باید مهیا شود که یک زائر بتواند مسیر طولانی را طی کند و انشاءالله به مقصد و هدف معنوی خودش برسد، مهیا شده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: سپاه همانطور که در ایام اربعین حسینی، هم در ایران و هم در عراق همه امکانات ممکن و توان خودش را از قبیل ترابری، بیمارستان صحرایی، خدمات تغدیه اسکان و امنیت به کار گرفت، اینجا هم، سپاه امام رضا (ع) استان خراسان رضوی و دیگر سپاه‌های کشور مثل سپاه خراسان جنوبی یا سپاه خراسان شمالی مشغول خدمت به زائرین هستند.

سلامی اظهار کرد: همه امکاناتی که سپاه در اختیار دارد متعلق به این مردم و برای رفاه حال آن‌ها است. ما از هیچ کمکی مضایقه نمی‌کنیم، بلکه علاقمندیم مردم از تسهیلات سپاه به مفهوم واقعی استفاده کنند. همه فرماندهان ما در اینجا و کادر سپاه و بسیج مشغول کمک به همه خدمت رسانان به زائران امام رضا (ع) هستند.

فرمانده سپاه تأکید کرد: این یک افتخار بزرگ برای همه ما است که بتوانیم در این مسئله قدمی برداریم. تلاش می‌کنیم آن‌طوری که شایسته مردم و به خصوص زائران عزیز، مومنین و محبان اهل بیت است همه امکانات سپاه را استفاده کنیم، ولی مهم این است که همه مردم در این عزای بزرگ شریک هستند و هر کس در هر موقعیتی که هست این گام را افتخار معنوی بزرگ می‌داند و ذخیره‌ای برای آخرت. امیدواریم که بتوانیم همه خادم باشیم و هم برای امنیت آنان حداکثر تلاش را انجام دهیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: