محمدعلی وکیلی، نماینده ادوار مجلس مطرح کرد

مردم دیشب یک رئیس‌جمهور متفاوت دیدند

محمدعلی وکیلی، نماینده ادوار مجلس با اشاره به اظهارات مسعود پزشکیان گفت: مردم دیشب یک رئیس جمهور متفاوت دیدند. رئیس جمهور نشان داد که بر روی مسائل اصلی مردم همچنان مصمم است. بدون اینکه شعارگونه برخورد کند، به روش خود حقوق عامه مردم و اولویت‌های مردم را دنبال خواهد کرد.

کد خبر: ۱۷۱۴۰۵
۱۴:۲۱ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۳

دیدارنیوز: نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: رئیس جمهور نشان داد که به مسائل اصلی مردم خواهد پرداخت و از حواشی مضر دوری خواهد کرد.

محمدعلی وکیلی در گفتگو با ایسنا، با اشاره به نخستین گفت‌وگوی زنده تلویزیونی رئیس جمهور با مردم، بیان کرد: رئیس جمهور شب گذشته در نخستین گفت وگوی زنده تلویزیونی خود همچنان بر همان ریتم صداقت و سادگی با مردم صحبت کرد؛ البته اگر بنده مشورت می‌دادم، بهتر بود که نخستین گفتگو با فاصله زمانی بیشتر و در وقت فراخ تری انجام شود. در هر حال به نظر بنده همچنان تصویری که از این مصاحبه در ذهن مردم نقش بست، تصویر یک فرد مصمم، صادق و متعهد به وعده‌های خود بود.

وی اظهار کرد: مردم دیشب یک رئیس جمهور متفاوت دیدند. رئیس جمهور نشان داد که بر روی مسائل اصلی مردم همچنان مصمم است. بدون اینکه شعارگونه برخورد کند، به روش خود حقوق عامه مردم و اولویت‌های مردم را دنبال خواهد کرد. رئیس جمهور نشان داد که به مسائل اصلی مردم خواهد پرداخت و از حواشی مضر دوری خواهد کرد. رئیس جمهور بار دیگر در میان گفت وگوی زنده تلویزیونی بر ضرورت وفاق و اتحاد و کنار گذاشتن نگاه‌های تنگ نظری تاکید کرد.

این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در این مدت مردم پزشکیان را صادق دیدند و دیشب نیز بار دیگر پزشکیان صادق را در نخستین گفت وگوی زنده تلویزیونی دیدند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: