نماینده مجلس: وزیر راه تفکیک وزارت را عملیاتی کند

محمدرضا رضایی‌کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: انتظار می‌رود وزیر راه و شهرسازی تفکیک وزارت راه و شهرسازی را عملیاتی کند چراکه راه‌حل رفع مشکل مسکن و حمل‌ونقل در این موضوع است.

کد خبر: ۱۷۱۳۸۱
۱۰:۲۵ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۳

دیدارنیوز: رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تفکیک وزارت راه و شهرسازی گفت که انتظار می‌رود وزیر راه و شهرسازی تفکیک وزارت راه و شهرسازی را عملیاتی کند چراکه راه‌حل رفع مشکل مسکن و حمل‌ونقل در این موضوع است.

محمدرضا رضایی‌کوچی در گفتگو با رسانه خانه ملت؛ با اشاره به ضرورت تفکیک وزارت راه و شهرسازی گفت: وزارت راه و شهرسازی یک وزارتخانه بسیار وسیع بوده و گستردگی حوزه‌های آن موجب شده یک وزیر به تنهایی تمرکز کافی برای رسیدگی به موضوعات حوزه‌های راه و مسکن را نداشته باشد؛ لذا امیدواریم با توجه به رای اعتمادی که نمایندگان مردم مجلس به خانم صادق مالواجرد وزیر راه و شهرسازی دادند، وی مطابق با قولی که در کمیسیون دادند پای تفکیک این وزارتخانه ایستاده و آن را عملیاتی کند.

نماینده مردم خفر و جهرم در مجلس افزود: در زمان بررسی صلاحیت وزیر راه و شهرسازی صحبت‌هایی در کمیسیون عمران و مجلس برای تفکیک وزارت راه و شهرسازی رخ داد که امیدواریم هر چه سریع‌تر این اتفاق رخ دهد و وزیر این مسیر را طی کند چراکه در رفع مشکل مسکن و حمل‌ونقل نقش دارد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس یادآور شد: مرکز پژوهش‌ها، اعضای کمیسیون عمران، رئیس مجلس، آقای نیکزاد که از تجربه وزارت برخوردار است و همه معاونان و مدیران کل وزارت راه در تفکیک وزارتخانه راه و شهرسازی نظر مثبت دارند که انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر این کار انجام شود.

رضایی‌کوچی با تاکید مجدد بر اینکه حل مشکل مسکن و حمل‌ونقل به تفکیک وزارت راه و شهرسازی برمی‌گردد، گفت: ما اهل تعامل با دولت هستیم و بر همدلی تاکید داریم. همانطور که نمایندگان مجلس این موضوع را در رای خود به وزرا نشان دادند. مجلس به دنبال هم‌افزایی و کمک به دولت است چراکه موفقیت دولت موفقیت نظام و مردم به شمار می‌آید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: