پارالمپیک پاریس؛ حق‌شناس به فینال نرسید/ تساوی ایران و برزیل در گلبال

حامد حق‌شناس، پاراتکواندوکار وزن ۸۰+ کیلوگرم ایران با شکست مقابل حریف عنوان دار خود از بریتانیا از رسیدن به فینال پارالمپیک پاریس بازماند. در گلبال هم ایارن با وجود عقب افتادن برابر برزیل، در نهایت بازی را به تساوی ۷-۷ کشاند.

کد خبر: ۱۷۱۳۵۴
۲۰:۳۶ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۳

دیدارنیوز: حامد حق‌شناس با شکست مقابل قهرمان جهان به فینال پاراتکواندو پاریس نرسید.

به نقل از رسانه پارالمپیک، پاراتکواندوکار وزن ۸۰+ کیلوگرم ایران با شکست مقابل حریف عنوان دار خود از بریتانیا از رسیدن به فینال پارالمپیک پاریس بازماند.

در ادامه رقابت‌های روز سوم و پایانی پاراتکواندوی پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس، حامد حق شناس نماینده وزن ۸۰+ کیلوگرم ایران در مرحله نیمه نهایی برابر مت بوش دارنده ۳ مدال طلای جهان از بریتانیا به روی شیاپ چانگ رفت و در پایان با نتیجه ۲۶ بر ۱۳ شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند. حق شناس امشب شنبه برای کسب مدال برنز به میدان می‌رود.

حق شناس پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس برابر لیو لودانگ از چین با نتیجه ۱۹ بر ۱۶ به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

علیرضا بخت پاراتکواندوکار وزن ۸۰- کیلوگرم ایران نیز دیگر نماینده ایران در روز پایانی این رقابت هاست که تا دقایقی دیگر در نیمه نهایی به مصاف اسدبک توشتمیروف دارنده مدال طلای جهان و برنز بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ از ازبکستان به میدان می‌رود. وی پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس برابر نورلان دومبایف از قزاقستان در راند طلایی به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

تساوی تیم ملی گلبال برابر برزیل

دیدار تیم‌های ملی گلبال ایران و برزیل از گروه A، در بازی‌های پارالمپیک پاریس از ساعت ۱۷:۳۰  روز شنبه در سالن شماره ۶ ورزشگاه ساوث پاریس آغاز شد.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به سود برزیل خاتمه یافت و در نیمه دوم با تعویض‌هایی که انجام شد روند تیم ملی تغییر کرد و در حالی که چند ثانیه به پایان بازی مانده بود میلاد سوری با پرتابی دقیق کار را به تساوی کشاند و این بازی در نهایت با تساوی ۷ بر ۷ به پایان رسید.

گل‌های تیم ملی کشورمان را نعمت‌اله سرافراز (۴ گل) و میلاد سوری (۳ گل) به ثمر رساندند. تیم ملی کشورمان روز گذشته در نخستین دیدار خود موفق شد با نتیجه ۱۲ بر ۸ فرانسه را شکست دهد.

ملی‌پوشان گلبال فردا یکشنبه ۱۱ شهریور در آخرین بازی مرحله گروهی با آمریکا دیدار می‌کنند.

در گروه B مسابقات هم تیم‌های چین، ژاپن، مصر و اوکراین حضور دارند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: