بعد از شکست آلکاراس در تنیس آزاد آمریکا رخ داد

جوکوویچ هم حذف شد!/ ناکامی بزرگ پس از ۷ سال

با حذف نواک جوکوویچ، مدافع عنوان قهرمانی تنیس آزاد آمریکا، شگفتی‌ها در این مسابقات بعد از شکست کارلوس آلکاراس در بخش مردان کامل شد. به این ترتیب، جوکوویچ برای اولین بار از سال ۲۰۱۷ یک فصل را بدون کسب گرند اسلم به پایان رساند و رویای او برای کسب بیست‌وپنجمین عنوان گرند اسلم بار دیگر نقش بر آب شد.

کد خبر: ۱۷۱۲۸۷
۰۹:۴۵ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۳

دیدارنیوز: بعد از وداع زودهنگام آلکاراس، نواک جوکوویچ هم در عین ناباوری از دور رقابت ها‌ی اوپن آمریکا کنار رفت.

به نقل از تنیسفا، نواک جوکوویچ مدافع عنوان قهرمانی اوپن آمریکا در یک شگفتی بزرگ با شکست برابر الکسی پاپیرین نفر ۲۸ جهان از صعود به مرحله ۱/۸ نهایی باز ماند.

اسطوره ۳۷ ساله صرب که امسال در دو گرند اسلم استرالیا و ویمبلدون پاپیرین را شکست داده بود، در این مسابقه پراشتباه ظاهر شد و دو ست اول را با نتایج مشابه ۶-۴ به قهرمان مسترز مونتریال واگذار کرد. در ادامه جوکوویچ ست سوم را ۶-۲ به سود خود پایان داد تا به بازگشت امیدوار شود. اما پاپیرین با نمایش هجومی و قابل تحسین خود اجازه تکمیل بازگشت را به قهرمان چهار دوره رقابت‌ها نداد و در ست چهارم ۶ بر ۴ پیروز شد تا بعد از حذف کارلوس آلکاراس یک شوک بزرگ دیگر به مسابقات وارد شود.

الکسی پاپیرین شگفتی‌ساز شد

پرافتخارترین مرد تاریخ تنیس درحالی این دیدار را واگذار کرد که طی شانزده حضور اخیرش در اوپن آمریکا همواره توانسته بود به دور ۱/۸ نهایی صعود کند و حالا برای نخستین بار از سال ۲۰۰۶ به این سو موفق به عبور از دور سوم این مسابقات نشد.

نواک جوکوویچ بدون گرند اسلم در سال ۲۰۲۴

اما با این شکست، جوکوویچ برای اولین بار از سال ۲۰۱۷ یک فصل را بدون کسب گرند اسلم به پایان رساند و رویای او برای کسب بیست‌وپنجمین عنوان گرند اسلم بار دیگر نقش بر آب شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: