روز ۳۲۹ طوفان‌الاقصی

جنایت اسرائیل در کرانه باختری

جنگ غزه در حالی ادامه دارد که بمباران این منطقه توسط ارتش اسرائیل به یک امر عادی تبدیل شده و جنایات ارتش این رژیم در کرانه باختری خونریزی بیشتری رقم زده است.

کد خبر: ۱۷۱۲۶۱
۰۹:۱۹ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۳

دیدارنیوز: در حالی ۳۲۹ روز از جنگ در غزه می‌گذرد که اشغالگران همزمان با ادامه بمباران و گلوله‌باران مناطق مختلف غزه، شهر‌ها و اردوگاه‌های مختلف کرانه باختری را مورد هجوم وحشیانه خود قرار داده‌اند.

۳۲۹ روز از جنگ در غزه می‌گذرد؛ جنگی که تاکنون هیچ دستاوردی برای اشغالگران نداشته و ارتش صهیونیستی به هیچ کدام از اهداف اعلامیه ابتدایی خود نرسیده است و از این رو از بامداد چهارشنبه لشکرکشی بزرگی را در شهر‌های کرانه باختری آغاز کرده تا به گفته گروه‌های مقاومت اندک دستاوردی برای خود دست و پا کند.

در این میان در حالی که مناطق مختلف شهر غزه، خان یونس و دیرالبلح از ساعات بامدادی امروز شاهد بمباران و گلوله‌باران اشغالگران است؛ صحنه‌های شهر‌ها و اردوگاه‌های کرانه باختری نیز چیزی کمتر از جنگ ندارد و همچنان جوانان فلسطینی به مقاومت در برابر نظامیان صهیونیست ادامه می‌دهند.

۳ شهید و ۴ زخمی در بمباران خانه‌ای در غزه

در پی بمباران یک خانه مسکونی در شهرک «عبسان» در شهر خان یونس تاکنون شهادت ۳ نفر از جمله یک کودک خردسال و مجروحیت ۴ نفر دیگر گزارش شده است.

آثار تخریب برجای مانده در خیابان‌های اردوگاه جنین در پی یورش نظامیان اسرائیلی

گلوله‌باران شمال اردوگاه النصیرات

توپخانه ارتش اسرائیل بامداد امروز منطقه الدعوه در شمال اردوگاه النصیرات را هدف گلوله‌باران قرار داد.

آتش سوزی در میدان نفتی لویاتان اسرائیل در ساحل حیفا

در حالی که برخی از منابع از وقوع آتش سوزی در یکی از میادین نفتی در ساحل حیفا خبر می‌دهند شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل مدعی شد آتش سوزی مزبور در میدان نفتی لویاتان در ساحل شهر حیفا و به دلیل خطای فنی رخ داده است.

۲ شهید در بمباران یک خانه مسکونی در جبالیا

در پی بمباران یک خانه مسکونی در نزدیکی چهارراه «الهوجا» در اردوگاه جبالیا در شمال غزه، تاکنون ۲ نفر از جمله یک کودک شهید و تعدادی دیگر زخمی شده اند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: