سید محسن موسوی زاده اعلام کرد

وزارت کشور یک استاندار بومی برای خوزستان انتخاب کند/ خوزستان جای رزومه سازی نیست

سید محسن موسوی زاده با بیان اینکه خوزستان برای برون رفت از مشکلات نیازمند توجه جدی دولت چهاردهم است، گفت: انتصاب استاندار با اختیاراتی در حد یک وزیر می تواند مسیر توسعه خوزستان را هموار کند.

کد خبر: ۱۷۱۲۳۱
۱۳:۰۷ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۳

دیدارنیوز: سید محسن موسوی زاده با بیان اینکه خوزستان برای برون رفت از مشکلات نیازمند توجه جدی دولت چهاردهم است، گفت: انتصاب استاندار با اختیاراتی در حد یک وزیر می تواند مسیر توسعه خوزستان را هموار کند.

وی عنوان کرد: مطالبه عموم مردم، نخبگان و نمایندگان مجلس از رئیس جمهور و وزیر کشور، انتصاب فردی با رزومه کاری موفق و آشنا به مسائل مختلف خوزستان است.

موسوی زاده افزود: به صورت جدی تاکید می کنم که جلوی انتصابات غیر کارشناسانه خواهم ایستاد و نخواهم گذاشت که فرصت های پیش روی توسعه در استان از بین بروند.

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی افزود: از رئیس جمهور خواستاریم ‌که در قالب کارگروهی ویژه ماهانه به مسائل و چالش های خوزستان بپردازد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی، با عنوان اینکه استاندار آینده باید توجهی جدی به مسائل زیر بنایی استان مانند آموزش و پرورش داشته باشد، گفت: برای ما به عنوان اعضای کمیسیون آموزش پذیرفتنی نیست که آموزش و پرورش خوزستان در قعر جدول کشوری قرار داشته باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: