توزیع ۲۴ هزار پرس غذا در بین زائران اربعین

محمدجواد خانزادی، مدیرکل امور عشایری استان ایلام، گفت: عشایر کشور در مواکب ۴گانه خود در استان ایلام ۲۴ هزار پرس وعده غذایی در بین زائران اربعین توزیع کردند.

کد خبر: ۱۷۱۰۷۱
۲۰:۰۳ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۳

دیدارنیوز _ استان ایلام: مدیرکل امور عشایری استان ایلام، گفت: عشایر کشور در مواکب ۴گانه خود در استان ایلام ۲۴هزار پرس وعده غذایی در بین زائران اربعین توزیع کردند.

محمدجواد خانزادی ظهر امروز در گفتگو با تسنیم، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای خدمت، اظهار داشت: عشایر کشور در راستای برگزاری بهتر همایش بزرگ اربعین حسینی در این استان اقدام به برپایی ۴ موکب در سطح استان از جمله مرز بین‌المللی مهران سه‌راهی کارزان، شهرستان دهلران و شهرستان آبدانان کرد.

وی، افزود: مهمترین موکب عشایر کشور در محل مرز بین‌المللی مهران بود که از ۲۵ مردادماه تا پایان روز گذشته ۴ شهریور ماه به مدت ۱۱ روز به زائران ابا عبدالله خدمات‌رسانی کرد.

مدیرکل امورعشایری استان ایلام با اشاره به اینکه به طور میانگین روزانه ۲۰ نفر در این موکب خدمات‌رسانی می‌کردند، ادامه داد: در مدت یاد شده بالغ بر ۱۹ هزار پرس غذا در وعده‌های نهار و شام و ۱۵ هزار وعده صبحانه و میان وعده و نیز آب خنک بین زائران اربعین حسینی توزیع شد.

خانزادی گفت: علاوه بر خدمات یاد شده، خدمات مختلفی از جمله اسکان، برگزاری نماز جماعت و پارک حدود ۶۰۰ خودرو زائر به زائران عزیز ارائه خدمت داده شد.

مدیرکل امور عشایری استان ایلام تصریح کرد: همچنین توزیع روزانه ۵۰۰ وعده غذایی در مواکب دیگر و ۵ هزار وعده صبحانه در مدت ۱۱ روز گذشته از دیگر اقدامات این اداره کل در راستای خدمات‌رسانی به زائران بوده است.

وی گفت: تمامی هزینه‌های اقدامات انجام گرفته در مواکب چهارگانه اداره کل امور عشایری استان ایلام از محل نذورات عشایر عزیز در سطح کشور بوده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: