حملات وحشیانه تل‌آویو ادامه دارد

حمله پهپادی ناموفق اسرائیل در جنوب لبنان/ العربیه: افراد جان سالم بدر بردند

شبکه العربیه مدعی شد بر اساس اطلاعات به دست آمده، افرادی که در این خودرو بودند قبل از وقوع حمله پهپادی اسرائیل خودرو را ترک کرده و جان سالم بدر بردند.

کد خبر: ۱۷۱۰۶۵
۱۸:۲۷ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۳

دیدارنیوز: شبکه العربیه اعلام کرد که حمله پهپادی اسرائیل در جنوب لبنان ناموفق بوده است.

خبرنگار العربیه در بیروت، روز دوشنبه پنجم شهریور گزارش داد که یک جنگنده اسرائیلی شهر «طیر حرفا» در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

او افزود که این حمله یک خودرو را در منطقه صیدا هدف قرار داد. خبرنگار العربیه همچنین تاکید کرد که این حمله که یک خودرو را هدف قرار داد، توسط یک پهپاد اسرائیلی انجام گرفت.

حساب‌های کاربری در شبکه‌های اجتماعی نیز تصاویری از این حمله را منتشر کردند که نشان می‌دهد یک خودرو بین منطقه صیدا و عبرا در بر اثر حمله پهپادی اسرائیلی آتش گرفته است.

بر اساس اطلاعات به دست آمده افرادی که در این خودرو بودند قبل از وقوع حمله خودرو را ترک کرده و جان سالم بدر بردند.

خبرگزاری رسمی ملی گزارش داد که فرد نجات یافته از این حمله پهپادی به یک سازمان فلسطینی وابسته است.

این حمله در حالی رخ داد که در ساعات گذشته پس از تبادل حملات بین اسرائیل و حزب الله در سحرگاه دیروز یکشنبه در مرز لبنان و اسرائیل، آرامش نسبی حاکم شده بود.

به‌رغم تاکید حسن نصرالله، رهبر حزب الله لبنان مورد حمایت ایران بر پایان مرحله اولین دور پاسخ تلافی‌جویانه از اسرائیل به دلیل ترور فؤاد شکر، اما وضعیت فوق العاده در اسرائیل همچنان بر فضای این کشور حاکم است.

از زمان حمله ۷ اکتبر حماس به شهرک‌های اسرائیلی و هجوم هوایی و زمینی اسرائیل به غزه، نگرانی جامعه بین‌المللی و کشور‌های منطقه از تبدیل شدن این درگیری به یک جنگ فراگیر افزایش یافته است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: