معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری می‌گوید انتصابات مبتنی بر شایستگی‌ها صورت می‌گیرد

پیگیری افزایش تعداد زنان در دولت چهاردهم/ خبرهای خوش می‌آید؟

زهرا بهروزآذر، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با تاکید بر پیگیری افزایش تعداد حضور زنان در دولت چهاردهم گفت: تاکنون شینا انصاری رئیس سازمان محیط زیست، فرزانه صادق در جایگاه وزارت راه و شهرسازی و بنده به عنوان معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور؛ سه نفر خانمی هستیم که در کابینه حضور داریم و ان شاءالله اخبار خوشی در روز‌های آتی خواهیم داشت.

کد خبر: ۱۷۱۰۴۵
۱۲:۵۱ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۳

دیدارنیوز: معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با تاکید بر اینکه افزایش تعداد حضور زنان در دولت پیگیری می‌شود گفت که در هیأت دولت هم به تعداد زنان افزوده خواهد شد.

زهرا بهروز آذر در خصوص پیگیری وعده رئیس جمهور برای افزایش سهم زنان در هیأت دولت اظهار کرد: رئیس جمهور و اعضای شورای راهبری، دولت را فقط هیأت وزیران در نظر نگرفته بودند. افزایش تعداد حضور زنان در دولت پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: تاکنون شینا انصاری رئیس سازمان محیط زیست، فرزانه صادق در جایگاه وزارت راه و شهرسازی و بنده به عنوان معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور؛ سه نفر خانمی هستیم که در کابینه حضور داریم و ان شاءالله اخبار خوشی در روز‌های آتی خواهیم داشت.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با بیان اینکه تأکید رئیس جمهور و معاون اول به تمام وزیران است که در ترکیب شورای معاونین خودشان حتما از ظرفیت زنان و جوانان و اقوام استفاده شود خاطر نشان کرد: در این مسیر پیشنهاد شده است، مشابه فرایند معرفی وزراء، کارگروه‌های تخصصی در دستگاه‌ها ایجاد و فرایند انتصابات به صورت تخصصی و مبتنی بر شایستگی‌ها صورت گیرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: