قیمت خودرو‌های داخلی ثابت گزارش می‌شود

قیمت خودرو؛ بازار در خواب تعطیلی یک روزه +جدول

قیمت خودرو امروز دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ روند یکسانی دارد و هر دو بازار داخلی و مونتاژی با توجه به تعطیلی یک روزه اربعین حسینی از حرکت ایستاده و دچار خواب‌زدگی شده است.

کد خبر: ۱۷۱۰۱۳
۰۸:۲۱ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۳

دیدارنیوز: قیمت خودرو امروز دوشنبه تغییری نداشته است. با توجه به تعطیلی یک‌روزه فعلا معاملاتی صورت نگرفته و تمامی بازار روند ثابتی دارد. اما انتظار می‌رود طی ساعاتی دیگر معامله‌گران به بازار آمده و قیمت‌ها دستخوش تغییر و نوسان شوند.

قیمت خودرو در بازار داخلی

قیمت خودرو‌های داخلی امروز ثابت گزارش می‌شود.

پژو پارس TU۵ از خودرو‌های جداب و پر‌طرفدار ایران خودرو از حرکت ایستاده و با همان نرخ ۸۶۳ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

کوییک S دنده‌ای یکی از اقتصادی‌ترین محصولات بازار داخلی است که با همان نرخ روز پیشین به بهای ۴۰۹ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

تارا اتوماتیک V۲ و تمام هم‌نوعان آن جهشی را امروز تجربه نکرده و با همان قیمت ۸۸۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد. البته خودروی مذکور در حال حاضر در کارخانه تولید و عرضه نمی‌شود.

سهند S از محصولات جدید شرکت سایپا محسوب می‌شود که در محدوده ۵۴۳ میلیون تومان باقی مانده و به فروش می‌رسد.

قیمت خودرو‌های مونتاژی

در بازار خودرو‌های مونتاژی نیز نرخ‌های پیشین به چشم می‌خورد.

کی‌ام‌سی J۷ یکی از سدان‌های مقرون به صرفه کرمان موتور، امروز روند ثابت را در پیش گرفته و به نرخ یک میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

جک S۳ به عنوان یکی از کراس‌اوور محبوب بازار شناخته شده است که توسط شرکت کرمان موتور عرضه می‌شود این خودرو به قیمت یک میلیارد و ۹۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

اکستریم VX یکی از نخبه‌ترین محصولات مدیران خودرومحسوب می‌شود. این خودرو امروز با همان نرخ پشین چهار میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: