سرهنگ احمد شیرانی خبر داد

ترافیک نیمه سنگین در محور‌های شمالی

طبق اعلام پلیس راهور فراجا، در مسیر شمال به جنوب محور چالوس حد فاصل مرزن آباد تا مجلار و محدوده‌های خوشبختی، پورکان و کندر و مسیر شمال به جنوب محور هراز محدوده بایجان، حد فاصل شنگلده تا گزنک و محدوده‌های رینه، آب اسک و پیست آبعلی ترافیک نیمه سنگین است.

کد خبر: ۱۷۱۰۰۷
۱۹:۳۷ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۳

دیدارنیوز: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک نیمه سنگین در تمام محور‌های شمالی کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفتگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: بر اساس گزارش دریافتی از دوربین‌های مرکز کنترل، در مسیر شمال به جنوب محور چالوس حد فاصل مرزن آباد تا مجلار و محدوده‌های خوشبختی، پورکان و کندر و مسیر شمال به جنوب محور هراز محدوده بایجان، حد فاصل شنگلده تا گزنک و محدوده‌های رینه، آب اسک و پیست آبعلی ترافیک نیمه سنگین است.

وی با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده فیروز کوه افزود: ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه محدوده پل سفید و آزادراه رشت – قزوین محدوده ورودی رودبار نیز پرحجم گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: در آزادراه پردیس – تهران حدفاصل تونل ۲ تا تونل ۱ و محور بومهن – تهران محدوده جاجرود نیز ترافیک نیمه سنگین مشاهده می‌شود.

شیرانی با اشاره به سایر محور‌های کشور گفت: در آزادراه قزوین - کرج، کرج – تهران محدوده‌های حسین آباد، پایانه شهید کلانتری، استاندارد و حد فاصل پل فردیس تا پل کلاک نیز ترافیک پرحجم، اما در حال حرکت گزارش شده است.

وی در پایان اظهار کرد: رانندگان و مسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند تا با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: