جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی خبر داد

۳۱ شرور در مشهد دستگیر شدند

سردار احمد نگهبان، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی اعلام کرد: ۳۱ نفر از افراد برهم زننده نظم و امنیت در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در مشهد دستگیر شدند.

کد خبر: ۱۷۱۰۰۵
۱۸:۵۳ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۳

دیدارنیوز _ استان خراسان رضوی: جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ۳۱ نفر از افراد برهم زننده نظم و امنیت در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در مشهد دستگیر شدند.

سردار احمد نگهبان اظهار کرد: در آستانه اربعین حسینی (ع) و در راستای آرامش و امنیت شهروندان به ویژه زائران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) طرح دستگیری اراذل و اوباش با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها به مدت پنج روز اجرا شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: این طرح با محوریت پلیس امنیت عمومی و با تشکیل تیم‌های واکنش سریع و پشتیبانی تمام کلانتری‌های سطح شهر مشهد عملیاتی شد.

وی گفت: در این طرح برهم زنندگان نظم عمومی و افراد تحت تعقیب مراجع قضائی دستگیر شدند.

نگهبان گفت: ۳۱ نفر از افراد برهم زننده نظم و امنیت در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در مشهد دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: در این طرح ۱۹ قبضه سلاح گرم و غیرمجاز، چهار قبضه شمشیر و ٣٣ قبضه چاقو و قمه از مخفیگاه افراد شرور کشف شد.

وی گفت: این افراد جرایمی از جمله شرارت، تخریب اموال عمومی، ایجاد مزاحمت، استفاده از سلاح و شرکت در نزاع‌های دسته جمعی در سوابق کیفری خود دارند.

نگهبان افزود: متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند و تحرکات و فعالیت‌های اراذل و اوباش و افراد هنجارشکن در رصد اطلاعاتی پلیس است.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: