اظهارات دبیرکل حزب‌الله لبنان درباره پاسخ به ترور فواد شکر

حسن نصرالله: نام عملیات گسترده امروز «اربعین» است

«سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان، در سخنرانی خود درباره عملیات این جنبش در پاسخ به ترور فواد شکر، فرمانده جهادی ارشد مقاومت اسلامی لبنان گفت: نام عملیات گسترده امروز عملیات «اربعین» است.

کد خبر: ۱۷۱۰۰۴
۱۸:۴۸ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۳

دیدارنیوز: دبیرکل حزب‌الله لبنان عصر امروز (یکشنبه) سخنرانی خود درباره عملیات این جنبش در پاسخ به ترور فرمانده جهادی ارشد مقاومت اسلامی لبنان توسط اسرائیل را آغاز کرد.

«سید حسن نصرالله» در آغاز این سخنرانی به ذکر مصیبت اربعین امام حسین (ع) پرداخت.

طبق گزارش پایگاه خبری العهد، نصرالله در ادامه به جزئیات پاسخ صبح امروز به ترور «فواد شکر» فرمانده جهادی ارشد حزب‌الله پرداخت.

وی گفت: باید توجه کنیم به این حادثه برگ جهانی که در شهر کربلا در کنار حرم اباعبدالله رخ داد. میلیون‌ها زائر از داخل و خارج عراق می‌آیند و برخی در این هوای گرم از مرز‌ها از دیگر کشور‌ها با پای پیاده تا کربلا می‌آیند. تشکر از مهمانوازی بخشندگی ملت و دولت عراق برای امنیت و صلح و چیز‌هایی که برای میزبانی از زائران تهیه می‌کنند. وظیفه اخلاقی است به ملت، دولت و همه گروه‌های لبنانی درگذشت سلیم الحص را تسلیت بگوییم که مقاوم بود و همه می‌دانیم که رئیس الحص نخست وزیر لبنان در سال ۲۰۰۰ سال آزادی بود. پشتیبان مقاومت تا لحظات آخر عمرشان.

سید حسن نصرالله افزود: نام عملیات گسترده امروز عملیات «اربعین» است.

ادامه دارد..

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: