مک‌لارن با سرعت زیاد ردبول را کنار زد

گرندپری هلند؛ اختلاف باورنکردنی نوریس با فرستپن!

مکس فرستپن، راننده هلندی تیم ردبول اتریش و پیشتاز این فصل مسابقات فرمول یک، در رقابت با لندو نوریس، راننده مک‌لارن شکست سختی را در خانه متحمل شد.

کد خبر: ۱۷۱۰۰۳
۱۸:۳۴ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۳

دیدارنیوز _ سرویس ورزشی: لندو نوریس در خانه مکس فرستپن مثل آب خوردن به پیروزی رسید و رقیب هلندی‌اش را ناامید کرد.

در مرحله پانزدهم فرمول یک فصل ۲۰۲۴، مکس فرستپن صدرنشین فعلی جدول رانندگان روز خوبی را سپری نکرد و در مقابل چشمان هزاران هلندی با اختلاف زیاد و باورنکردنی حدودا ۲۳ ثانیه‌ای شکست را از رقیب انگلیسی خود لندو نوریس پذیرفت.

خوشحالی نوریس و تیمش در پایان مسابقه

در ماه‌های اخیر مشخص بود که خودروی مک‌لارن پیشرفت زیادی کرده و سرعت آن‌ها تیم ردبول را دچار مشکل خواهد کرد و سرانجام در هلند این اختلاف استثنایی و بزرگ رقم خورد.

راننده ردبول در شروع مسابقه خیلی زود از نوریس سبقت گرفت و اول شد، اما این رده را پس از چند دقیقه از دست داد و اختلاف آن‌ها خیلی زیاد شد.

خودروی مکس امروز سریع نبود

در مسابقه امروز که ۷۲ دور داشت، نوریس با زمان یک ساعت و ۳۰ دقیقه و ۴۵ ثانیه زودتر از سایر رقبا به خط پایان رسید و پس از او، فرستپن با حدود ۲۳ ثانیه اختلاف روی سکوی دوم رفت و نفر سوم شارل لکلرک از فراری بود که روی سکو قرار گرفت.

فرستپن در مصاحبه خود پس از این رقابت، اعلام کرد که خودروی او به اندازه کافی سریع نبوده و سعی کرده رده دومی را مال خود کند.

گرندپری بعدی روز یکشنبه ۱۱ شهریورماه از ساعت ۱۶:۳۰ به وقت ایران در پیست مونزا ایتالیا برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: