رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام از تصادف مرگبار رانندگی خبر داد

۳ کشته و ۳ زخمی در مسیر دهلران به مهران

ابوالفضل کهزادی، رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام گفت: تجاوز به چپ راننده سواری پراید در محور دهلران به مهران محدوده زعفرانیه، ۳ کشته و ۳ زخمی برجای گذاشت.

کد خبر: ۱۷۰۹۷۶
۱۰:۲۷ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۳

دیدارنیوز _ استان ایلام: انحراف به چپ پراید در مسیر دهلران به مهران ۳ کشته و ۳ زخمی برجای گذاشت.

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام گفت: تجاوز به چپ راننده سواری پراید در محور دهلران به مهران محدوده زعفرانیه، ۳ کشته و ۳ نفر زخمی برجای گذاشت.

سرهنگ «ابوالفضل کهزادی» در این خصوص اظهار کرد: در پی اعلام فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی وقوع یک فقره تصادف بین یک دستگاه سواری پراید و سواری پژو در محور دهلران به مهران محدوده زعفرانیه، کارشناسان پلیس راه و عوامل امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی به‌عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس راه مشخص شد، راننده سواری پراید به علت تجاوز به چپ با سواری پژو برخورد کرده است.

کهزادی با اشاره به زخمی شدن ۳ نفر از سرنشینان خودروها، بیان کرد: متأسفانه در اثر این حادثه راننده خودرو پراید در دم فوت و ۲ نفر از سرنشینان خودرو پژو نیز پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده‌اند.

به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام، رئیس پلیس راه انتظامی استان بیان کرد: برابر اعلام کارشناسان پلیس راه علت تامه تصادف بی مبالاتی سواری پراید به علت تجاوز به چپ نسبت به سواری پژو تشخیص داده شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: