نخستین جلسه وزیر آموزش و پرورش با جمعی از خیرین

نخستین جلسه‌ علیرضا کاظمی، وزیر آموزش و پرورش در بدو حضور او در وزارتخانه با جمعی از خیرین جامعه خیرین مدرسه ساز برگزار شد.

کد خبر: ۱۷۰۹۵۸
۲۰:۱۴ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۳

دیدارنیوز: روز ۳ شهریورماه ۱۴۰۳ علیرضا کاظمی، وزیر آموزش و پرورش، جلسه‌ای حدودا سه ساعته با جمعی از خیرین جامعه خیرین مدرسه ساز برگزار کرد.

در این جلسه خان‌محمدی، معاون وزیر و رییس سازمان توسعه، نوسازی و تجهیز مدارس کشور و همکارانش و جعفری، مدیر عامل مجمع خیرین کشور، نیز حضور داشتند.

قفلی، رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور که به دلیل بیماری در منزل تحت درمان است، از طریق تلفن ضمن تبریک به مقام وزارت با ایشان در حضور جمع گفتگو کرد.

رویکرد متواضعانه، خَیِرمحور و دغدغه‌مند وزیر در قامت متواضعانه‌ی یک معلم بر مبنای برنامه و کار کارشناسی شده، اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز را به ادامه‌ی فعالیت‌های نظام‌مند خود از دیر باز تا کنون بیش از پیش امیدوار ساخت.

سپاس و تشکر از تمام وزرای پیشین، بنیانگذاران جامعه‌ی خیرین مدرسه ساز، روسای پیشین و رییس کنونی سازمان نوسازی مدارس کشور از سوی وزیر و اعضا و همچنین تسلیت ایام و تسلیت ویژه به سبب از دست دادن حاج هاشم سلیمی آشتیانی، بزرگ خَیِر مدرسه ساز، که فعالیت‌های بزرگ و گسترده‌ی او نه تنها در مدرسه سازی بلکه در حوزه‌های سلامت و درمان، توانبخشی، بهزیستی و هلال احمر شاخص و جاودانه است بخش جدا نشدنی از این جلسه‌ی پر مهر و برکت بود.

کاظمی که پیش از این قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور بود تجربه‌ی نیک مجمع خیرین یاریگران زندگی در حوزه‌ی فرهنگی و اجتماعی و کاهش آسیب مرتبط با آسیب اجتماعی اعتیاد را که به همت حسن حمزه زاده کلید خورد و به همت حمزه زاده، کاظمی و دیگر بزرگواران ستاد به ویژه خیرین در سرتاسر کشور دنبال شد از مواردی دانستند که به عنوان نمونه‌ای موفق الگوی آن در جامعه‌ی خیرین مدرسه ساز کشور با قدمت دیرین جای دارد.

در این جلسه صمیمانه اکبر ابراهیمی، کاظم قلم چی، مجتبی ملا احمدی، محمد علی میرباقری، قربانی، شاه حسینی، نیزاری و اشکان تقی پور از جمله خیرین دعوت شده به این نشست بودند که در کنار دیگر بزرگواران مدعو نقطه نظرات خود را که دغدغه‌های جامعه‌ی خیرین مدرسه ساز کشور و فعالان این حوزه است با وزیر در میان گذاشتند.

کاظمی نیز به حضور قطعی فصلی خود در مجامع و همچنین در صورت لزوم خیرین حضور در هر زمان که خواست جامعه خیرین مدرسه ساز باشد تاکید کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: