حساس‌ترین بازی هفته دوم لیگ برتر در یادگار تبریز

گزارش زنده: تراکتور - پرسپولیس/ تاخیر در شروع بازی/ ۹۰ هزار به جای ۴۹ هزار تماشاگر!

جدال حساس تیم‌های تراکتور و پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر قرار است از ساعت ۱۹:۴۵ امشب (پنجشنبه) در ورزشگاه یادگار تبریز شود و بیرانوند مقابل هم‌تیمی‌های سابقش به میدان برود. رفعتی، ناظر بازی تراکتور و پرسپولیس گفت: افراد اضافه زیادی در زمین و ورزشگاه حضور دارند. باید این افراد از ورزشگاه بیرون بروند با این حال داخل زمین برای من مهم است و سعی می‌کنیم بازی را با تاخیر ۵ الی ۱۰ دقیقه‌ای آغاز کنیم.

کد خبر: ۱۷۰۸۵۴
۱۹:۴۸ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۳

دیدارنیوز _ سرویس ورزشی: تیم تراکتور تبریز در هفته دوم لیگ برتر میزبان پرسپولیس تهران است.

تراکتور در هفته اول لیگ در رفسنجان به پیروزی رسید اما پرسپولیس در بازی افتتاحیه مسابقات در اراک مقابل ذوب‌آهن اصفهان متوقف شد و دو امتیاز را از دست داد.

این دیدار به دلیل حضور پرتعداد بازیکنان پرسپولیسی در تراکتور حساسیت زیادی دارد و باید دید بیرانوند، ترابی، عبدی و .. مقابل سرخ‌های پایتخت چه عملکردی خواهند داشت.

نبرد اندیشه‌های اسکوچیچ و گاریدو قطعا جذابیت‌های زیادی خواهد داشت. ورزشگاه یادگار تبریز هم با آن جو پرشور تماشاگرانش در انتظار یک بازی هجومی و پرگل است.

ترکیب تراکتور تبریز: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد نادری، ایگور پوستونسکی، ریکاردو آلوز، مهدی هاشم‌نژاد، مهدی ترابی، امیرحسین حسین‌زاده و تومیسلاو اشترکال

ترکیب پرسپولیس تهران: الکسیس گندوز، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، وحید امیری، ایوب العملود، مسعود ریگی، سینا اسد‌بیگی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، اوستون اورونوف و عیسی آلکثیر

 

گل‌ها و دقایق حساس بازی:

تاخیر در آغاز دیدار تراکتور و پرسپولیس

حضور ۹۰ هزار تماشاگر به جای ۴۹ هزار نفر!

رفعتی ناظر بازی تراکتور و پرسپولیس گفت: قرار بود ۴۹ هزار بلیت فروخته شود، اما ۹۰ هزار بلیت فروخته شده است.

افراد اضافه زیادی در زمین و ورزشگاه حضور دارند. باید این افراد از ورزشگاه بیرون بروند با این حال داخل زمین برای من مهم است و سعی می‌کنیم بازی را با تاخیر ۵ الی ۱۰ دقیقه‌ای آغاز کنیم.

ادامه دارد ..

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: