سفر وزیر راه به خوزستان

فرزانه صادق از پایانه مرزی چذابه بازدید کرد

فرزانه صادق مالواجرد، وزیر راه و شهرسازی امروز پنجشنبه، در سفر به خوزستان از زیرساخت‌های اربعین و تردد زائران از مرز‌های استان بازدید کرد.

کد خبر: ۱۷۰۸۵۲
۱۹:۱۷ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۳

دیدارنیوز _ استان خوزستان: وزیر راه و شهرسازی به منظور بررسی وضعیت عبور و مرور زائران اربعین، از پایانه مرزی چذابه در خوزستان بازدید کرد.

به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فرزانه صادق مالواجرد، وزیر راه و شهرسازی امروز پنجشنبه یکم شهریور ماه در سفر استانی خود از زیرساخت‌های اربعین و تردد زائران از مرز‌های استان خوزستان بازدید کرد.

صادق‌مالواجرد در بدو ورود خود به استان خوزستان به بازدید از پایانه مرزی چذابه پرداخت و آخرین وضعیت راه‌ها و وضعیت تردد زائران به خصوص در مسیر‌های منتهی به مرز‌های استان را از نزدیک بررسی کرد.

وزیر راه و شهرسازی صبح امروز نیز در سفر به ایلام از آخرین وضعیت عبور و مرور زائران اربعین حسینی در پایانه‌مرزی برکت و مرز مهران بازدید کرد.

تاکنون یک میلیون و ۶۸۷ هزار زائر از مرز‌های شلمچه و چذابه تردد کرده‌اند.

بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمسی اربعین حسینی (ع) است.

پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه ۲ گذرگاه تردد زائران اربعین در خوزستان هستند و هر ساله هزاران نفر زائر عتبات عالیات از سراسر کشور و یا کشور‌های دیگر از این ۲ مرز در مراسم اربعین عازم کشور عراق می‌شوند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: