گفت‌وگوی دیدارنیوز با یک فعال کارگری

۷ خوان ۷ تپه با اسماعیل بخشی

اسماعیل بخشی فعال کارگری پس از سالها سکوت، مهمان ویژه برنامه‌ای در دیدارنیوز بود و به پرسش های ما در مورد تجربیات و فعالیت های خود پاسخ گفت.

کد خبر: ۱۷۰۸۳۶
۱۵:۰۰ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۳

 

دیدارنیوز ـ اسفندیار عبداللهی: مطالبه‌گری به حق، صنفی و قانونی کارگری از گذشته‌های دور در ایران در جریان بوده و هیچ‌گاه متوقف نشده است. اسماعیل بخشی از جمله کارگرانی است که نام او در روند این مطالبه‌گری و در سال‌های اخیر مطرح بوده است. با او در استودیو دیدارنیوز گفت و گویی انجام داده‌ام که با هم می‌بینیم و می‌شنویم.

ویدیوی کامل را در اینجا، یوتیوب و آپارت دیدارنیوز ببینید و بشنوید

 

میهمان امروز من، کسی است که همواره تلاش کرده تا صدای زحمت‌کشانی باشد که صرفا و صرفا به دنبال حق و حقوق قانونی خود بوده‌اند، ولاغیر!
بعد از پنج سال، فرصتی دست داد تا دوباره صدای اسماعیل بخشی و مطالبات او و همکارانش در شرکت کشت و صنعت هفت‌تپه را بشنویم و تصویر او را ببینیم. او و چند تن از همکارانش از اوسط دهه 90 تا به امروز در تلاشند هم کارگر هفت تپه به حقوق خود برسد و هم این شرکت عظیم به جایگاه اصلی خود بازگردد، شرکتی که حدود ۶ دهه از تولدش در عرصه تولید ایران می‌گذرد.

از طرفی مشی و شعار دکتر پزشکیان رئیس جمهور جدید، حمایت از حقوق همه اقشار و اصناف به ویژه کارگران است و این امید کم و بیش وجود دارد که در دوران پزشکیان اقشار و اصناف و از جمله کارگران، به حق و حقوق خود برسند.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: