سفر استانی فرزانه صادق مالواجرد به ایلام

وزیر راه: استان ایلام نیاز به توجهات ویژه دارد

فرزانه صادق مالواجرد، وزیر راه و شهرسازی در سفر استانی به ایلام گفت: استان ایلام، گرانیگاه زائران کربلاست و نیاز به توجهات ویژه دارد، بنابراین تعداد اتوبوس‌های ناوگان این استان باید سهم بیشتری از کل کشور داشته باشد و این موضوع در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر: ۱۷۰۸۳۵
۱۴:۲۵ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۳

دیدارنیوز _ استان ایلام: فرزانه صادق مالواجرد، وزیر راه و شهرسازی گفت: تمهیداتی برای اعزام تعداد بیشتری اتوبوس به پایانه مرزی شهید سلیمانی (مهران) برای انتقال زائران در روز‌های اوج بازگشت اندیشیده شده است.

صادق‌مالواجرد امروز پنجشنبه یکم شهریور ماه در حاشیه بازدید از پایانه‌های مرزی ایلام در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شاکرم که در اولین ماموریت استانی عازم ایلام شدم تا از پایانه‌های مرزی این استان و شرایط نقل و انتقال زائران اربعین بازدید داشته باشم.

وی با اشاره به بازدید از پایانه مرزی شهید سلیمانی (مهران) گفت: در ایام اوج بازگشت زائران اربعین قرار داریم و بیش از ۲۲۰ هزار زائر اربعین به کشور بازگشته اند.

صادق‌مالواجرد با اشاره به در نظر گرفتن اتوبوس‌هایی برای نقل و انتقال زائران به مراکز استان‌ها اظهار کرد: بیش از ۷۰ درصد زائران در کل مرز‌ها با وسیله شخصی جابه‌جا شده اند.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اقدامات انجام شده در پایانه‌های مرزی از جمله افزایش ظرفیت پارکینگ‌ها، ایجاد مواکب و اقدامات زیرساختی توضیح داد: آسفالت بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر، نصب بیش از ۵۰ هزار متر مربع سایه بان، نصب مه پاش‌ها و ... از جمله اقداماتی است که با هماهنگی وزارت راه و شهرسازی و بیش از ۱۰ دستگاه مرتبط با سفر‌های اربعین انجام شده است.

وی در ادامه یادآور شد: تمهیداتی برای اعزام تعداد بیشتری اتوبوس به پایانه مهران برای انتقال زائران در روز‌های اوج بازگشت اندیشیده شده است.

صادق‌مالواجرد تاکید کرد: استان ایلام، گرانیگاه زائران کربلاست و نیاز به توجهات ویژه دارد، بنابراین تعداد اتوبوس‌های ناوگان این استان باید سهم بیشتری از کل کشور داشته باشد و این موضوع در دستور کار قرار گرفته است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: