محمدرضا ظفرقندی خبر داد

اولین اقدام وزیر بهداشت؛ حل مشکلات دارو و مطالبات پرستاران

چند روز پس از اعتراض گسترده پرستاران در شهرهای مختلف ایران، محمدرضا ظفرقندی، وزیر جدید بهداشت گفت: اولین اقدام ما حل مشکلات فوری سلامت در حوزه دارو و مطالبات پرستاران است.

کد خبر: ۱۷۰۸۳۲
۱۴:۰۱ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۳

دیدارنیوز: وزیر بهداشت ضمن تبریک فرا رسیدن روز پزشک و تقدیر از خدمات جامعه پزشکی، اولین اقدام وزارت بهداشت را حل مشکلات فوری سلامت در حوزه دارو و مطالبات پرستاران دانست و گفت: در حوزه دارو مشکلاتی از جمله کمبود بیش از ۳۰۰ قلم دارو داریم که برطرف می‌شود.

محمدرضا ظفرقندی در حاشیه بازدید از روند اجرایی آزمون دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی در دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با بیان این خبر اظهارکرد: برای حل مشکلات دارو و به حداقل رساندن کمبود‌های دارویی، جلسات کارشناسی زیادی با رییس جمهور و معاون اول وی داشتیم و از سوی دیگر با موافقت مقام معظم رهبری برای حل این مشکلات، بخشی از منابع مورد نیاز از صندوق ذخیره ارزی تامین خواهد شد.

وی با بیان اینکه مدیون زحمات و تلاش‌های پرستاران و جامعه پرستاری کشور هستیم، افزود: پرستاران عزیز و خدوم ما در سراسر کشور مطالبات به‌حقی از ماه‌ها و سال گذشته دارند که این انباشت مطالبات در برخی استان‌ها منجر به اعتراض این قشر عزیز شده است.

به گزارش وبدا، وزیر بهداشت از طرح مشکلات مطالبات پرستاران در جلسه روز گذشته هیات دولت خبر داد و گفت: با دستور و پیگیری دکتر پزشکیان مطالبات دانشگاه‌های علوم پزشکی و بیمه‌ها در اسرع وقت پرداخت و مشکل انباشت مطالبات جامعه پرستاری ظرف دو هفته آینده برطرف می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: