فرمانده پلیس راه، ولی آباد چالوس خبر داد

ترافیک سنگین در محور کندوان؛ سبقت غیرمجاز ممنوع است

با اعلام حسین نیک‌پیما، فرمانده پلیس راه ولی آباد چالوس، در حال حاضر محور چالوس - کرج تهران از ترافیک سنگینی برخوردار است و تا یک ساعت دیگر یک طرفه خواهد شد.

کد خبر: ۱۷۰۸۳۱
۱۳:۱۸ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۳

دیدارنیوز _ استان مازندران: فرمانده پلیس راه ولی آباد چالوس گفت: در حال حاضر محور چالوس- کرج تهران از ترافیک سنگینی برخوردار است و تا یک ساعت دیگر یک طرفه خواهد شد.

سرگرد حسین نیک‌پیما در گفتگو با ایسنا، با اشاره به حجم ترافیک سنگین در محور چالوس از سمت آزاد راه به سمت شمال اظهار کرد: با توجه به این حجم از تردد تا ساعتی دیگر طبق هماهنگی انجام شده این محور از سمت مرزن آباد مسدود و از سمت تهران کرج یک طرفه خواهد شد.

وی گفت: پیش بینی می‌شود با توجه به یک طرفه شدن جاده تا ساعتی دیگر تردد در این محور روان شود.

وی از رانندگان خواست تا ضمن رعایت سرعت مطمئنه از سبقت غیرمجاز بپرهیزند و به علائم راهنمایی رانندگی و دستورات پلیس راهور احترام بگذارند.

سروان پژمان لطفی فرمانده پلیس راه کندوان چالوس نیز در این باره به ایسنا، گفت: محور، ولی آباد سیاه بیشه از هم اکنون یکطرفه شد.

وی افزود: ترافیک مسیر جنوب به شمال پرحجم و روان شده است.

به گزارش ایسنا مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه‌روزی آماده پاسخگویی درباره وضعیت راه‌های استان است.

طبق آمارها، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون تردد خودرویی در محور‌های مازندران ثبت می‌شود که ۱۱ درصد از این تردد‌ها در راه‌های اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: