مردم هر روز با تورم و افزایش قیمت‌ها مواجه می‌شوند

اشرفی اصفهانی: وزرا باید به قول‌ها وفادار باشند/ اگر پزشکیان نبود، یک دهم مردم هم رای نمی‌دادند

محمد اشرفی اصفهانی، فعال سیاسی گفت: امیدوارم با توجه به اوضاع نابسامان اقتصادی در کشور، وزرای دولت پزشکیان بتوانند به اهداف خودشان برسند. آن‌ها باید به قول‌هایی که به مردم داده شده وفادار باشند.

کد خبر: ۱۷۰۸۱۹
۱۰:۵۱ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۳

دیدارنیوز: یک فعال سیاسی گفت: امیدوارم که با توجه به اوضاع نابسامان اقتصادی در کشور وزرای دولت پزشکیان بتوانند به اهداف خودشان برسند. آن‌ها باید به قول‌هایی که به مردم داده شده وفادار باشند. دولت باید خدمات خود را به نحو احسن شروع کند. ان‌شاالله در این دولت، آینده خوبی را شاهد باشیم.

محمد اشرفی اصفهانی در گفتگو با ایلنا، درباره اقدامات دولت وفاق ملی پس از تشکیل کابینه، گفت: امیدوارم افرادی که پزشکیان به عنوان اعضای کابینه معرفی کرد، افرادی باشند که به درد جامعه بخورند و مشکلات مملکت را حل و فصل کنند، من سه و چهار نفر از وزرای پیشنهادی را که در دولت‌های قبلی شناخت داشتم، آدم‌ها سالم و خوبی می‌دانم، اما از بقیه شناخت خاصی ندارم. نمی‌توانم پیش از اینکه کار خودشان را شروع کنند پیش داوری کنم، این قضاوت درست نیست.

وی ادامه داد: امیدوارم که با توجه به اوضاع نابسامان اقتصادی در کشور وزرای دولت پزشکیان بتوانند به اهداف خودشان برسند. آن‌ها باید به قول‌هایی که به مردم داده شده وفادار باشند. دولت باید خدمات خود را به نحو احسن شروع کند. ان‌شاالله در این دولت، آینده خوبی را شاهد باشیم.

این فعال سیاسی در پاسخ به این سوال که دولت وفاق ملی چگونه می‌تواند مشکلات ملی را برطرف کند، تصریح کرد: طبیعتا دولت خوبی تشکیل خواهد شد، اینکه از همه گروه‌ها و جناح‌ها استفاده شود، می‌تواند کمک‌کننده باشد و به اهداف عالی مردم نزدیک شود و خواسته ملت تامین شود. به خصوص مشکلات اقتصادی که دامن گیر جامعه شده است و مردم را تحت فشار قرار می‌دهد، با این راهکار‌های دولت حل و فصل خواهد شد.

اشرفی‌اصفهانی عنوان کرد: آقایان حتما راهکار‌هایی را بررسی می‌کنند تا بتوانمد به هدف برسند. ارزش پول ملی به طور کامل از میان رفته است. مردم هر روز با تورم و افزایش قیمت‌ها مواجه می‌شوند، این قیمت‌ها باید کنترل شود. در کشور‌های منطقه سال‌هاست، یک دینار یا درهم ثابت مانده است، اما ارزش پول ما هر روز کاهش می‌یابد. دلیل این اتفاقات این است که کنترل اتفاق نمی‌افتد و این باعث نارضایتی بیشتر مردم خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: پزشکیان، امید همه مردم است و اگر ایشان نبود یک دهم مردم هم در انتخابات شرکت نمی‌کردند. افرادی بودند که که گفتند یکبار بیشتر رای ندادیم و آن هم همین رای به پزشکیان بود. ان‌شاالله این مردم به آینده امیدوار باشند. به هر حال مردم به خواسته خودشان دست پیدا می‌کنند و دولت هم با قوت جلو می‌رود و از آرای همه طیف‌ها یعنی چپ و راست استفاده می‌کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: