ستار هاشمی، وزارت ارتباطات را تحویل گرفت

مراسم استقبال از ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت چهاردهم امروز (پنجشنبه) با حضور عیسی زارع پور وزیر سابق و معاونان وی انجام شد.

کد خبر: ۱۷۰۸۱۵
۰۹:۵۵ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۳

دیدارنیوز: با پایان کار عیسی زارع‌پور در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ستار هاشمی به‌طور رسمی این وزارتخانه را تحویل گرفت.

به نقل از زومیت، هاشمی در نخستین جلسه شورای معاونان با تشکر از وزیر پیشین گفت: «بدون فوت وقت برنامه‌ها را دنبال می‌کنیم، چون وقتی برای از دست دادن نداریم.»

او ادامه داد: طراحی برنامه هفتم توسعه روح جدیدی در کالبد وزارت ارتباطات دمیده شده است. متناسب‌سازی با محور‌های مختلف برنامه هفتم می‌تواند کمک کند بدون فوت وقت برنامه‌ها را دنبال کنیم.

هاشمی افزود: بحث شبکه ملی اطلاعات یکی از تکالیف قانونی ماست که با جدیت کامل دنبال می‌کنیم و امیدواریم آن را با سقف اعتبارات به سرمنزل مقصود برسانیم.

ستار هاشمی با اشاره به دغدغه حاکمیت درباره حکمرانی سکو‌های خارجی گفت: باور ما این است که خانواده‌ها اساسا دغدغه فرزندان خود را دارند و این موضوع به واسطه محتوا‌های نامناسب، غیراخلاقی و خشونت‌آمیز قابل انکار نیست. باید این موضوع را با وفاق دنبال کنیم.

ادامه دارد وو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: