سلیمی مطرح کرد

وزرای پیشنهادی مراقب عاشقان پست و مقام باشند

علیرضا سلیمی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت که در روز‌های اخیر برخی افراد کاسب، دلال و عاشق پست و مقام با نمایندگان درباره وزرای پیشنهادی تماس گرفته و حتی از جلسه با فلان وزیر سخن می‌گویند؛ وزرای پیشنهادی مراقب این افراد باشند.

کد خبر: ۱۷۰۷۰۷
۱۲:۳۹ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز: سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت که در روز‌های اخیر برخی افراد کاسب، دلال و عاشق پست و مقام با نمایندگان درباره وزرای پیشنهادی تماس گرفته و حتی از جلسه با فلان وزیر سخن می‌گویند؛ وزرای پیشنهادی مراقب این افراد باشند.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی نوبت صبح امروز سه شنبه مجلس در تذکری گفت: از مدیریت مجلس تشکر می‌کنم که در ایام بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دیگر راهرو‌های مجلس محل رفت و آمد برخی افراد کاسب برای لابی‌کردن نیست.

وی افزود: در این بین برخی افراد کاسب، دلالان، کارچاق‌کنان و عاشقان پست و مقام در این چند روز به نمایندگان پیامک می‌دهند و گاه به نمایندگان زنگ می‌زنند که مثلا با فلان وزیر جلسه گذاشتند.

نماینده تهران خطاب به وزرای پیشنهادی گفت: وزرای پیشنهادی مراقب این افراد باشند و در جلساتی که بیرون از مجلس می‌گذارند، شرکت نکنند. آن‌ها کارچاق‌کن‌هایی هستند که به دنبال پست و مقامند البته که مجلس با دقت و جدیت و با عنایت به مسائل تخصصی و فنی صلاحیت‌ها را بررسی کرده و اجازه به چنین افرادی نمی‌دهند که به دنبال پست و مقام هستند.

حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس جلسه در پاسخ به این تذکر گفت: مجلس در ایام بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دقت و برنامه‌ریزی داشته که در سال‌های اخیر بی‌بدیل بوده است. ان شاءالله مجلس هم با عقلانیت عمل کند و این افراد نمی‌توانند نفوذی در ذهن، فکر و اندیشه نمایندگان داشته باشند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: