حضور وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری در مجلس

سیمایی‌صراف: دانشگاه‌ها نسبت به مسائل اجتماعی بی‌تفاوت نخواهند بود

سیمایی صراف، وزیر پیشنهادی علوم گفت: گفتمان این دوره آموزش عالی، گفتمان مسئولیت اجتماعی است و دانشگاه‌ها نسبت به مسائل اجتماعی و فرهنگی کشور بی تفاوت و بی طرف نخواهند بود.

کد خبر: ۱۷۰۶۹۱
۱۰:۲۴ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز: وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه مفتخرم که فرزند نهاد علم هستم، گفت: گفتمان این دوره آموزش عالی گفتمان مسئولیت اجتماعی است.

حسین سیمایی صراف در جلسه علنی نوبت صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس و در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه چهاردهم، در دفاع از برنامه‌های خود گفت: قدرشناس همه وزرای آموزش عالی از ابتدا تا انتها هستم و امیدوارم میراث دار خوبی باشم.

وی افزود: نمایندگان مجلس با جدیدت پیگیر مسائل کشور و حوزه‌های انتخابیه هستند و چالش‌های حوزه آموزش عالی را پیگیری و بستر‌های قانونی خوبی برای رفع برخی چالش‌ها ایجاد کردند که نمونه آن قانون برنامه هفتم، قانون جهش تولید دانش بنیان و قانون جهش تولید مسکن است.

وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه مجلس بودجه خوبی برای بخش فرهنگی درنظر گرفته است، گفت: مفتخرم که فرزند نهاد علم هستم؛ تحصیل مستمر در دو نهاد علمی و خوشه چینی از خرمن پربرکت اساتید و بزرگان داشتم.

وی بیان کرد: گفتمان این دوره آموزش عالی، گفتمان مسئولیت اجتماعی است و دانشگاه‌ها نسبت به مسائل اجتماعی و فرهنگی کشور بی تفاوت و بی طرف نخواهند بود.

ادامه دارد ..

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: