جزئیات ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون دبیری اعلام شد

مرکز بهسازی و توسعه منابع انسانی دانشگاه فرهنگیان جزئیات برنامه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی ویژه رشته دبیری متوسطه سال ۱۴۰۳ در دوره‌های مهارت‌آموزی این دانشگاه را اعلام کرد.

کد خبر: ۱۷۰۶۶۱
۱۷:۱۷ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز: مرکز بهسازی و توسعه منابع انسانی دانشگاه فرهنگیان جزئیات برنامه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی ویژه رشته دبیری متوسطه سال ۱۴۰۳ در دوره‌های مهارت‌آموزی این دانشگاه را اعلام کرد.

معرفی‌شدگان باید تا ششم شهریور امسال به آدرس ttc.cfu.ac.ir سامانه آموزشی پذیرش مهارت‌آموزی دانشگاه فرهنگیان (سامانه مروارید) مراجعه و مدارک خود را بارگذاری کنند.

نام کاربری «شماره داوطلبی یا کد رهگیری» و رمز عبور «شماره شناسنامه مهارت‌آموز» است.

مدارک موردنیاز برای بارگذاری در سامانه مروارید توسط مهارت‌آموزان شامل کلیه صفحات شناسنامه، پشت و روی کارت ملی، عکس پرسنلی زمان ثبت‌نام در آزمون استخدامی، پایان خدمت یا کارت معافیت برای برادران، مدرک تحصیلی، تصویر گواهی ICDL (در صورت دارابودن)، تصویر گواهی روخوانی و روان‌خوانی قرآن (در صورت دارابودن)، فرم تعهد (در صورت دارابودن)، مدارک ایثارگری (در صورت دارابودن) و پرداخت شهریه است.

بر اساس این اطلاعیه، شهریه دو پودمان برای هر مهارت‌آموزی مبلغ ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است که باید در فرآیند ثبت‌نام در سامانه مروارید در قسمت پرداخت شهریه واریز شود.

شهریه پودمان اول ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است که در صورت عدم پرداخت امکان انتخاب واحد میسر نخواهد بود. شهریه پودمان دوم نیز ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است که این دانشگاه برای رفاه حال مهارت‌آموزان اعلام کرده است تا پایان دوره (قبل از آزمون اصلح) مهارت‌آموزان فرصت دارند تا نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.

تقویم اجرایی پودمان اول و ثبت‌نام و بارگذاری مدارک تا ۳۰ مرداد و اجرای پودمان اول نیز ۱۰ تا ۲۹ شهریور است.

در صورتی که مهارت‌آموز طبق مراحل مشخص‌شده اقدام نکند امکان شرکت وی در پودمان و امتحان نهایی و صدور حکم استخدامی توسط وزارت آموزش و پرورش وجود نخواهد داشت.

پودمان‌های اول و دوم این دوره به صورت «حضوری» در محل پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان برگزار خواهد شد.

تشکیل کلاس‌های پودمان اول از روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته براساس برنامه اعلامی پردیس محل برگزاری دوره خواهد بود.

پودمان دوم از مهرماه آغاز خواهد شد.

این دانشگاه اعلام کرده است که درخصوص تشکیل رشته دبیری آمادگی دفاعی، متعاقبا اطلاع‌رسانی لازم انجام خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: