از رئیس‌جمهور تشکر می‌کنم

خطیب: نمایندگان باید به تکلیف قانونی خود عمل کنند

اسماعیل خطیب، وزیر پیشنهادی اطلاعات در مجلس گفت: نمایندگان باید به تکلیف قانونی خود عمل کنند. تولید اطلاعات و مشارکت در تامین امنیت ملی دو وظیفه ذاتی وزارت اطلاعات به حساب می‌آید.

کد خبر: ۱۷۰۵۵۵
۰۹:۳۵ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز: وزیر پیشنهادی اطلاعات گفت: مطابق برنامه هفتم توسعه برنامه‌های خود را در وزارت اطلاعات از جمله مشارکت در تامین اشراف اطلاعاتی و طرح جامع پایش اطلاعاتی کشور و تامین نیازمندی‌های اطلاعاتی نهاد‌ها و کمک به هوشمند سازی دولت الکترونیک ادامه خواهم داد.

سید اسماعیل خطیب، وزیر پیشنهادی اطلاعات در جریان جلسه علنی امروز مجلس درباره برنامه‌های خود برای این وزارتخانه گفت: ضمن تشکر صمیمانه از رییس‌جمهور برای انتخاب و معرفی بنده به عنوان وزیر پیشنهادی اطلاعات از روسای نیرو‌های مسلح و تمامی جبهه انقلاب تشکر می‌کنم. همچنین از زارعی به علت حمایت از دستگاه اطلاعاتی و دولت وفاق ملی پزشکیان تشکر می‌کنم. نمایندگان باید به تکلیف قانونی خود عمل کنند.

وی ادامه داد: تولید اطلاعات و مشارکت در تامین امنیت ملی دو وظیفه ذاتی وزارت اطلاعات به حساب می‌آید. همچنین مطابق برنامه هفتم توسعه برنامه‌های خود را در وزارت اطلاعات از جمله مشارکت در تامین اشراف اطلاعاتی و طرح جامع پایش اطلاعاتی کشور و تامین نیازمندی‌های اطلاعاتی نهاد‌ها و کمک به هوشمند سازی دولت الکترونیک ادامه خواهم داد.

ادامه دارد ..

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: