عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس مطرح کرد

توضیحات «صادق مالواجرد» قابل قبول بود

علی کشوری، عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس درباره حضور فرزانه صادق مالواجرد، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در این کمیسیون گفت: در جلسه کمیسیون اصل نود درباره دغدغه‌ها و مشکلات مردم با صادق مالواجرد صحبت کردیم و نظرات ایشان را درباره حوزه‌های زیرساختی و زیربنایی جویا شدیم که توضیحات قابل‌قبولی ارائه کرد.

کد خبر: ۱۷۰۵۴۶
۲۱:۱۷ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز: علی کشوری با اشاره به حضور وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در این کمیسیون اظهار کرد: درباره دغدغه‌ها و مشکلات مردم با خانم فرزانه صادق مالواجرد صحبت کردیم و نظرات ایشان را جویا شدیم که توضیحات قابل‌قبولی ارائه کرد.

علی کشوری، نماینده مردم قائمشهر در مجلس در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: فرزانه صادق مالواجرد با حضور در کمیسیون عمران، برنامه‌های خود را به‌طور صادقانه با اعضای کمیسیون در میان گذاشت و توانایی خود را بروز داد. ایشان با دست پر در حوزه تخصصی خودشان وارد شده و مشخص است که نسبت به ابعاد مختلف این وزارتخانه زیرساختی اشراف دارد.

وی اضافه کرد: علاوه بر این، بر همگان روشن است که صادق مالواجرد از پایین‌ترین رتبه‌ها در وزارت راه و شهرسازی فعالیت داشته است.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس گفت: داد: گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی علاوه بر این‌که افتخار فرزندی شهید را دارد، قابلیت‌های مدیریتی و تخصصی قابل‌توجهی از خودش ارائه کرده‌ است. در جلسه کمیسیون اصل نود درباره دغدغه‌ها و مشکلات مردم با صادق مالواجرد صحبت کردیم و نظرات ایشان را درباره حوزه‌های زیرساختی و زیربنایی جویا شدیم که توضیحات قابل‌قبولی ارائه کرد.

کشوری تاکید کرد: نگاه باز و دارا بودن برنامه در حوزه‌های مختلف از امتیازات مثبت صادق مالواجرد است و برنامه‌های‌ش را در چارچوب برنامه هفتم و نگاه ویژه به برنامه گام دوم انقلاب تدوین کرده‌ است.

وی در پایان عنوان کرد: برخی نمایندگان در زمینه‌های مختلف از جمله انتخاب همکاران برای حوزه‌های زیرساختی و وزارتی نگرانی‌هایی داشتند که صادق مالواجرد با پاسخ‌های‌ش این نگرانی‌ها را برطرف کرد. امیدواریم ایشان بتواند با رای بالای نمایندگان مجلس، مسئولیت اداره وزارت راه و شهرسازی را برعهده بگیرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: