جنجال درخواست مبینا نعمت‌زاده و پاسخ شهربانو منصوریان ادامه دارد

بحث عجیب دو ورزشکار؛ هنوز بچه‌ای!

بعد از مدال‌آوری مبینا نعمت‌زاده در المپیک پاریس و درخواست او از رئیس‌جمهوری برای تحصیل در رشته پزشکی، واکنش‌های زیادی در کشور به راه افتاده و باعث شده برخی ورزشکاران مثل شهربانو منصوریان که سال‌ها تجربه حضور ملی در رشته ووشو را دارد، به ورزشکار ملی‌پوش دیگر طعنه بزند.

کد خبر: ۱۷۰۵۳۹
۱۹:۴۱ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز: بحث بین دو ورزشکار زن ایران همچنان ادامه دارد.

به نقل از طرفداری، بحث بین مبینا نعمت زاده و شهربانو منصوریان طی روز‌های اخیر حسابی بالا گرفته است.

درخواست جنجالی مبینا نعمت زاده از رییس جمهور برای تحصیل در رشته پزشکی با واکنش‌های زیادی مواجه شده، البته که فعلا دانشگاه تهران با این موضوع موافقت نکرده است. با این حال شهربانو منصوریان بعد از این درخواست مبینا نعمت زاده، ویدیویی در صفحه شخصی اش منتشر کرد و با کنایه به مبینا نعمت زاده گفت: من هم یک گونی مدال دارم، پس اجازه دهید در رشته دندانپزشکی تحصیل کنم!

این ویدیو بازتاب زیادی داشت و پس از آن مبینا نعمت زاده در یک برنامه اینترنتی، پاسخ صحبت‌های شهربانو منصوریان را این چنین داد: بعضی از ورزشکار‌ها که نه رشته‌شان در حد المپیک است و نه این مسائل به آن‌ها مربوط می‌شود، انتقاد کرده اند.

این صحبت‌های مبینا نعمت زاده باز هم بی‌پاسخ نماند و این بار شهربانو منصوریان با انتشار یک ویدیوی دیگر، پاسخ این ورزشکار جوان را داد: یک مدت ووشو آزمایشی در المپیک بود و دختران ایران گل کاشتند. اولین زنی هم که در تاریخ بعد از انقلاب در المپیک آسیایی مدال گرفت از ووشو بود. همه بچه‌های ووشو چه دختران و چه پسران تا الان گل کاشتند. مطمئن باشید اگر ووشو در المپیک هم باشد مثل تکواندو و کشتی، مدال می‌گیرد. اینکه گفتم می‌خواهم دندانپزشک شوم، چون یک برادر دارم، ما جا‌های مختلف رفتیم، ولی او می‌ماند درس می‌خواند. به مسابقات می‌رفتیم، ولی می‌ماند و درس می‌خواند. عشق و حال می‌کردیم، ولی او باز هم می‌ماند و درس می‌خواند و هنوز هم در حال تلاش برای رسیدن به خواسته اش پشت کنکور است. هر رشته‌ای احترام خودش را دارد، فعلا بچه‌ای!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: