سپاهان، تراکتور و استقلال فعلا بالاتر از سرخ‌ها

پرسپولیس کورس اول را باخت!

هفته اول لیگ بیست و چهارم با برگزاری ۸ مسابقه برگزار شد و در جمع ۴ مدعی سنتی و همیشگی قهرمانی تنها پرسپولیس نتوانست ۳ امتیاز را بگیرد.

کد خبر: ۱۷۰۵۰۹
۱۴:۰۹ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز: پرسپولیس در افتتاحیه لیگ، روز پنجشنبه ۲۵ مرداد مقابل ذوب آهن به تساوی ۱-۱ رسید. ضمن اینکه گل اول را هم در همان دقیقه اول دریافت کرد تا مشخص شود مرد اسپانیایی چه کار سختی برای دفاع از عنوان قهرمانی دارد.

اما روز جمعه سه مدعی دیگر قدم به میدان گذاشتند؛ تراکتور و سپاهان به شکلی همزمان دو دیدار اول این روز را آغاز و هر دو در همان نیمه اول به گل برتری رسیدند که البته گل زود هنگام سپاهان توسط داور مردود اعلام شد.

تراکتور و سپاهان به ترتیب مس رفسنجان و چادرملو اردکان را بردند، هر دو با اختلاف دو گل تا همه فوتبال دوستان به انتظار بازی استقلال و شمس آذر و استقلال بنشینند.

دیداری که فصل قبل در همین ورزشگاه ۲-۲ مساوی شده بود، با همان دو مربی یعنی نکونام و دقیقی، دیداری که آخرین بار در بازی برگشت فصل قبل ۳-۲ به نفع استقلال در ورزشگاه آزادی تمام شد.

استقلال هم مثل دو مدعی دیگر این روز ابتدا به گل برتری رسید. نزدیک بود مثل دیگر مسابقه این هفته که کمک داور ویدیویی داشت، این بازی هم ۱-۱ مساوی تمام شود، اما VAR به داد نکونام رسید و با گل ثانیه‌های آخر پیروز شد تا ۳ امتیاز را به خانه بیاورد.

حالا سه مدعی در همین قدم اول خرج خود را از پرسپولیس سوا کرده‌اند. جالب اینکه در داستان افزایش سقف قرارداد نیز این سه تیم جبهه متحد علیه تنها مخالف، یعنی پرسپولیس را تشکیل داده اند! حالا آن‌ها درون زمین چمن رقابت را در هفته اول از پرسپولیس برده اند و باید دید تکلیف جنگ بیرون زمین برای افزایش سقف چه می‌شود!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: