نرخ ارز در ایران

قیمت دلار؛ کاهش ۷۰۰ تومانی +جدول

قیمت دلار در شروع هفته با کاهش بیش از ۷۰۰ تومانی بازگشایی شد و به کانال هشتم از کریدور پنجم برگشت. معامله‌گران قیمت‌های فعلی را کف ارزش دلار می‌دانند.

کد خبر: ۱۷۰۵۰۶
۱۳:۳۴ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز: قیمت دلار در شروع هفته با کاهش بیش از ۷۰۰ تومانی بازگشایی شد و به کانال هشتم از کریدور پنجم برگشت. معامله گران قیمت‌های فعلی را کف ارزش دلار می‌دانند و معتقدند بالا رفتن قیمت نفت و طلا نشان از کاهش قیمت دلار دارد.

قیمت دلار امروز با کاهش ۷۰۰ تا ۸۰۰ تومانی بازگشایی شد. این افت، قیمت دلار را در نیمه پایینی کانال هشتم از کریدور پنجم نشاند.

روند عرضه و تقاضا در حالی در تعادل قرار دارد که به نظر می‌رسد اگر ارزپاشی سیاست‌گذار نباشد تقاضا از عرضه جلو می‌افتد و این اسکناس کریدور ششم را فتح خواهد کرد.

کارشناسان اقتصادی باوجود زمان‌بر شدن پاسخ ایران به اسرائیل سطح هشدار دستگاه‌های امنیتی آمریکا و رژیم صهیونیستی را در احتمال وقوع حمله بالا می‌دانند و معتقدند در چنین شرایطی، دلار در کف قیمت قرار دارد.

درهم ۱۵ هزار تومانی شد

قیمت درهم روز شنبه با کاهش ۲۰۰ تومانی در سطح ۱۵ هزار و ۹۸۰ تومانی قرار گرفت. قیمت تتر در اولین روز هفته با کاهش ۷۰۰ تومانی در سطح ۵۸ هزار و ۷۰۰ تومانی قرار گرفت و تنها ۴۰۰ تومان گران‌تر از دلار معامله می‌شود.

پوند انگلیس روی قیمت ۷۵ هزار و ۳۳۰ تومانی معامله شد و کاهش ۷۵۰ تومانی داشت. قیمت یورو روی رقم ۶۴ هزار و ۲۲۰ تومانی ایستاد و افت هزار تومانی داشت.

گفتنی است روز یکشنبه اسکناس دلار با رقم ۴۹ هزار و ۶۱ تومان و حواله دلار نیز با رقم ۴۵ هزار و ۹۳ تومانی عرضه شد و نسبت به آخرین معامله هفته گذشته ۹۰ تومان گران شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: