نماینده میبد در مجلس اعلام کرد

پزشکیان بهترین و موثرترین وعده‌ را داده است

جلیل میرمحمدی، نماینده میبد در جلسه علنی امروز (شنبه) مجلس گفت: بهترین و موثرترین وعده‌ای که یک رییس‌جمهور می‌تواند بدهد را پزشکیان داده است.

کد خبر: ۱۷۰۴۹۲
۱۱:۴۳ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز: نماینده میبد گفت: بهترین و موثرترین وعده‌ای که یک رییس‌جمهور می‌تواند بدهد را پزشکیان داده است. دولت ایشان دولت وفاق ملی است. بدنه دولت بسیار گسترده است.

سید جلیل میرمحمدی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در موافقت با برنامه‌های رئیس جمهور و وزرای پیشنهادی وی گفت: رهبر انقلاب فرمودند موفقیت دولت موفقیت همه ماست و همه باید به ایشان کمک کنند. تکلیف همه ما روشن است. برنامه ایشان برنامه هفتم و سیاست‌های ابلاغی است.

نماینده میبد ادامه داد: بهترین و موثرترین وعده‌ای که یک رییس‌جمهور می‌تواند بدهد را پزشکیان داده است. دولت ایشان دولت وفاق ملی است. بدنه دولت بسیار گسترده است و حتما از تمامی ظرفیت‌های نظام استفاده خواهد شد.

میرمحمدی با بیان اینکه صداقت را در پزشکیان دیده‌ام و وعده‌های ایشان اجرایی خواهد شد، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی با استفاده منصفانه از اهرم‌های نظارتی با رئیس‌جمهور همکاری خواهیم کرد. وعده‌های رییس‌جمهور در حوزه سلامت و بهداشت و درمان خوب بود.

وی افزود: نوری قزلجه در موضوع کشاورزی توانمند است. ساماندهی اتباع، حمایت از ورزش و اجرای قانون ساماندهی حقوق بازنشستگان لازم است. آقای پزشکیان به شما کمک خواهیم کرد تا برنامه‌های خود را اجرا کنید. از مجلس انتظار نداشته باشید برنامه‌های وزرا را به طور ریز مورد بررسی قرار ندهیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: