سه نفر مصدوم شدند

تصادف اتوبوس زائران پاکستانی در شرق کرمان

برخورد اتوبوس زائران پاکستانی با یک دستگاه خاور در محور ریگان - فهرج حوالی عامریه سه مصدوم برجا گذاشت که به مراکز درمانی منتقل شدند.

کد خبر: ۱۷۰۴۸۳
۱۰:۳۱ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز: شامگاه گذشته برخورد اتوبوس زائران پاکستانی با یک دستگاه خاور در محور ریگان - فهرج حوالی عامریه سه مصدوم برجای گذاشت که به مراکز درمانی منتقل شدند.

محمود کدوری، معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری شهرستان فهرج با بیان اینکه یک دستگاه اتوبوس حامل زائران پاکستانی که عازم کربلای معلی بود در محور ریگان - فهرج حوالی عامریه با یک دستگاه خاور برخورد کرده است، اظهار داشت: ۴۵ سرنشین این اتوبوس به موکب حضرت سیدالشهدا (ع) شهرستان فهرج انتقال داده شدند.

حمید بارانی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی بم هم گفت: در برخورد یک دستگاه خاور با اتوبوس در محور رستم آباد ـ ریگان (پیچ عامریه) ۳ نفر مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی بم افزود: بلافاصله ۲ کد به محل حادثه اعزام شدند و مصدومان را به مراکز درمانی منتقل کردند.

جمعیت هلال احمر استان کرمان اعلام کرد که ۲ مصدوم حادثه به همت امدادگران این جمعیت تحویل اورژانس شدند؛ محل حادثه کیلومتر ۳۰ جاده فهرج - ریگان و زمان آن حدود ساعت ۲۱ جمعه شب اعلام شده است.

با همکاری بسیج زائران برای اسکان در موکب سیدالشهدا در شهرستان فهرج انتقال یافتند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: