مدال‌آوران المپیک چشم انتظار بهبود زیرساخت‌ها و وضعیت ورزش هستند

فروردین‌: پزشکیان به‌دنبال بازسازی و ترمیم سیاست حذف است

محمدمهدی فروردین، نماینده فیروزآباد در مجلس گفت: رئیس جمهور به دنبال بازسازی و ترمیم سیاست حذف است و ما باید ضمن نظارت بر عملکرد دولت یاری‌گر او باشیم.

کد خبر: ۱۷۰۴۸۲
۱۰:۲۷ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز: نماینده فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی گفت که ما در مجلس شورای اسلامی باید ضمن نظارت بر کار دولت یاری‌گر رئیس جمهور باشیم.

محمدمهدی فروردین در جلسه علنی امروز (شنبه) به عنوان موافق کلیات برنامه و خط مشی دولت مسعود پزشکیان اظهار کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری، رئیس جمهور شخصیتی فرزانه، صادق، مردمی و دانشمند است ایشان با شعار دعوا نکنید و کنار هم باشیم روی کار آمد و ما باید ضمن نظارت بر عملکرد دولت یاری‌گر او باشیم.

وی با بیان این‌که رئیس جمهور به دنبال بازسازی و ترمیم سیاست حذف است، گفت: وزرای پیشنهادی تلفیقی از گروه‌های سیاسی و نگاه غیر حزبی و بهره‌گیری از تمامی استعداد‌ها است طبق فرمایش رهبری موفقیت رئیس جمهور موفقیت همه ما است لذا مجلس شورای اسلامی با توجه به شرایط موجود و با در نظر گرفتن مانیفست رئیس جمهور می‌تواند تکمیل کننده راه باشد و مجلس و دولت چنین راهبردی را توسعه دهند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم توجه قوای سه‌گانه به مشکلات کشور تصریح کرد: انتظار می‌رود رئیس جمهور مصوبات مجلس را اجرایی کند و همچون گذشته به محرومان توجه کرده و در ادامه راه وفاق ملی را پیاده کند همانطور که تاکنون به آن عمل کرده است؛ ما هم با در نظر گرفتن وجه نظارتی مجلس شورای اسلامی به کابینه پزشکیان رای می‌دهیم.

فروردین همچنین با اشاره به افتخارآفرینی ورزشکاران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس اظهار کرد: امیدواریم روحیه ورزشی پزشکیان بر مسند ریاست جمهوری ادامه داشته باشد، مدال‌آوران المپیک چشم انتظار بهبود زیرساخت‌ها و وضعیت ورزش هستند که انتظار می‌رود شاهد ارتقاء زیرساخت‌های ورزشی کشور باشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: