کشوری: پزشکیان در انتخاب وزرا حساسیت‌های نمایندگان را لحاظ کرد

علی کشوری، نماینده قائم‌شهر در مجلس گفت: پزشکیان در انتخاب وزرای پیشنهادی هم حساسیت‌هایی که بعضا نمایندگان مجلس داشتند را لحاظ کرد و هم آن وفاق ملی که مقام معظم رهبری در فرمایشات‌شان مطرح کردند، از سوی پزشکیان لحاظ شده است.

کد خبر: ۱۷۰۴۱۵
۱۰:۲۴ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز: نماینده قائم‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: پزشکیان حساسیت‌های نمایندگان و فرمایشات رهبری را در کابینه پیشنهادی خودش لحاظ کرده‌ از همین رو امیدوارم آن وفاق ملی مد نظر ایشان شکل بگیرد.

علی کشوری در گفتگو با ایلنا، درباره کابینه معرفی شده از سوی رئیس دولت و این‌که آیا این کابینه می‌تواند آن وفاق ملی که مد نظر رئیس جمهور بود را به وجود بیاورد، گفت: من امیدوارم که کابینه‌ای که از سوی رئیس جمهور معرفی شده است، این وفاق را ایجاد کند، چراکه بسیاری از موارد را ایشان لحاظ کرد.

نماینده قائم شهر ادامه داد: پزشکیان در انتخاب وزرای پیشنهادی هم حساسیت‌هایی که بعضاً نمایندگان مجلس داشتند را لحاظ کرد و هم آن وفاق ملی که مقام معظم رهبری در فرمایشات‌شان مطرح کردند، از سوی پزشکیان لحاظ شده است.

وی ادامه داد: من احساس می‌کنم همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند باید این نگاه تعاملی بین مجلس و دولت برقرار باشد تا انشاالله هرچه زودتر کابینه مستقر شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی درخصوص این‌که وزرای پیشنهادی برای بیان برنامه‌ها و پاسخ دادن به سوالات نمایندگان این روز‌ها در مجلس به سر می‌برند، ارزیابی وی از این حضور چیست، گفت: الحمدالله خوب است. در نگاه حداکثری این تعامل بر قرار شده است.

وی بیان کرد: وزرای پیشنهادی در کمیسیون‌های مختلف حضور پیدا کردند، برنامه‌ها و رویکرد‌های خودشان را مطرح کردند و نمایندگان مجلس هم دغدغه‌های‌شان را گفتند و به نظر می‌رسد آن‌گونه که نظرات نمایندگان تا الان بوده است یک تعامل کلی بین مجلس و کابینه پیشنهادی شکل گرفته است.

کشوری خاطر نشان کرد:، اما نمایندگان هم یک دغدغه‌ها و حساسیت‌هایی روی برخی از موارد برای‌شان وجود دارد که عزیزان وزرای پیشنهادی در قدم اول در کمیسیون‌ها باید پاسخگو باشند تا نمایندگان هم بتوانند از مواضع آنان دفاع کنند و رأی اعتماد دهند، از همین رو می‌بایست موارد مطروحه را دوستان در حد اکمل در کمیسیون‌ها پاسخ دهند، زیرا بسیار مهم است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: