گفت و گوی ویژه دیدار با یکی از اعضای کارگروه انتخاب وزیر نفت

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم

دیدارنیوز در روزهایی که بازار گمانه زنی ها برای انتخاب وزراء داغ است، در یک گفت و گوی ویژه خبری آنچه در کارگروه انتخاب وزیر نفت گذشته است را از علی بختیار عضو این کارگروه و نماینده پیشین مجلس پرسید که می بینید و می خوانید.

کد خبر: ۱۷۰۳۸۲
۱۰:۴۶ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۳
 
دیدارنیوزـ نسرین نیکنام: در هفته پیش رو تکلیف وزرای دولت مسعود پزشکیان مشخص خواهد شد و این روزها بازار گمانه زنی ها برای اینکه چه کسی به صندلی وزارت خانه ها می رسد یا نمی رسد داغ داغ است. 
 
از آنجاییکه همواره وزارت نفت جزء وزراتخانه های مهم دولت ها است و در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری انتخاب وزراء به عهده کارگروه های تخصصی و شورای راهبری گذاشته شد، دیدارنیوز برای آگاهی مردم از آنچه در کارگروه انتخاب وزیر نفت گذشته است به سراغ علی بختیار، یکی از اعضای این کارگروه رفت؛ آنچه می بینید و می خوانید حاصل این گفت و گو است.
 
ویدیوی این گفت و گو را می توانید اینجا، یوتیوب و آپارات ببیند.
 
 
 
 
یکی از موضوعات جذابی که علی بختیار در این گفت و گو به آن اشاره داشت این بود که بیژن زنگنه می دانست که مجلس به او رای اعتماد نمی دهد به همین دلیل نخواست نامش به عنوان وزیر نفت مطرح شود.
 
او در پاسخ به این پرسش که آیا زمزمه های حضور او در جایگاه وزیر نفت درست بوده یا نه می گوید: صحبت هایی در این باره شد اما من ترجیح دادم که عضو کارگروه بمانم و وزیر نشوم اما اگر وزیر پیشنهادی رای بیاورد و بخواهد به او کمک خواهم کرد.
 
این نماینده پیشین مجلس درباره رای اعتماد به وزرا و گمانه زنی ها هم می گوید: به نظرم ممکن است وزرای اصلاح طلب در مجلس اصولگراها رای نیاورند اما باز باید منتظر بود.
 
 
 
 
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: