ضرغامی در سرعین خبر داد

محدودیتی برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور وجود ندارد

عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری دولت سیزدهم گفت: هیچ محدودیتی برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور در ایران وجود ندارد.

کد خبر: ۱۷۰۲۴۹
۱۲:۴۲ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز: وزیر میراث فرهنگی گفت: هیچ محدودیتی برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور در ایران وجود ندارد و ما باید همچون پل سرعین، سعی کنیم پل‌های محبت بین ملت‌ها را افزایش دهیم.

عزت‌الله ضرغامی پیش از ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح پل سه طبقه‌ای ورگه‌سران سرعین اظهار داشت: پل سه طبقه‌ای که از لحاظ ارتفاع و طول و سازه منحصر به فرد دارای ویژگی‌های خاص است، شرایطی را فراهم کرده تا هر ایرانی یک بار به دیدن این پل بیاید.

وی به راه‌اندازی این پل در منطقه ورگه‌سران و بهره‌گیری اهالی روستا‌های همجوار از تولید ثروت این پروژه گردشگری اشاره کرد و گفت: پل در موقعیت خاص و ویژه با تلاش مهندسان و کارگران در سخت‌ترین شرایط در کمتر از یک سال اجرایی و عملیاتی شده و باید به طراحان، مهندسان و مدیران این مجموعه گردشگری آفرین و احسنت گفت.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تصریح کرد: این پل موقعیت خاصی را برای گردشگری سرعین فراهم کرده تا ما بتوانیم در فاز‌های دیگر اقامتگاه‌های متناسب با منطقه کوهستانی ایجاد و در فصول سرد سال نیز پذیرای میهمانان و گردشگران باشیم.

ضرغامی به سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد تومانی در فاز اول این پل اشاره کرد و افزود: در فاز‌های بعدی نیز قرار است به همین میزان منابع صرف توسعه گردشگری منطقه شود که این خود ظرفیت فوق‌العاده‌ای را برای رونق گردشگری در روستاها، بخش‌ها و شهر سرعین به وجود می‌آورد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: خود اهالی از این سرمایه‌گذاری گردشگری سود خواهند برد و انتظار می‌رود با رفتار و کردار شایسته میزبان گردشگران داخلی و خارجی در این مجموعه باشیم تا تولید ثروت و اشتغال بیشتری را در صنعت پاک و پرتحرک گردشگری نظاره‌گر باشیم.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به مراحل سخت و پیچیده طراحی و اجرای این پل در یک سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: قطعا سایت‌های معرفی ظرفیت‌های گردشگری این کلیپ‌ها و ویدئو‌ها را پخش خواهند کرد که خود این امر به معرفی پل خاص ورگه‌سران و حضور گردشگران در این منطقه کمک خواهد کرد.

ضرغامی به طراحی پیچیده و فنی این پل همراه با زیرساخت‌های مناسب آن اشاره کرد و یادآور شد: سعی ما بر این خواهد بود تا احداث چنین پل‌هایی را رونق بخشیده و به جذابیت‌های حوزه گردشگری بیفزاییم.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به نگاه دولت سیزدهم در جذب گردشگران خارجی و حمایت از حضور ایرانیان خارج از کشور اشاره کرد و گفت: هیچ محدودیتی برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور در ایران وجود ندارد و ما باید همچون پل سرعین، سعی کنیم پل‌های محبت بین ملت‌ها را افزایش دهیم.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: