یادداشتی از علی بختیار، نماینده ادوار مجلس

کمک به تشکیل دولت وفاق ملی مهم‌ترین رکن تحول خواهی است

علی بختیار، نماینده ادوار مجلس در یادداشتی با اشاره به اعلام فهرست وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم نوشت: کمک به تشکیل دولت وفاق ملی مهم‌ترین رکن تحول خواهی است.

کد خبر: ۱۷۰۲۱۸
۲۰:۴۱ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز _ علی بختیار*: اعلام فهرست وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم توسط دکتر پزشکیان موافقان و مخالفان زیادی داشته، ولی باید بدانیم تشکیل کابینه‌ای با هدف وفاق ملی کاری بسیار سخت و به مثابه گذر از هفت خوان است.

بر کسی پوشیده نیست جامعه چه مشکلاتی دارد و همه شعار‌های رییس‌جمهور در زمان انتخابات را به یاد داریم که توصیه به وحدت و دوری از اختلاف و تفرقه می‌کرد. حال که فهرست وزرا به مجلس معرفی شده، وظیفه تک‌تک دلسوزان و علاقمندان به کشور این است که به جای دامن زدن بر نارسایی‌ها و اختلاف سلیقه‌ها کمک کنیم تا بهترین دولت وفاق ملی شکل بگیرد که در این صورت پیروزی بزرگی نصیب مردم و همه گرایش‌ها و جناح‌ها خواهد شد.

به دلیل عدم وجود گفتمان وفاق ملی پیش از انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری ممکن است تردید‌ها و شبهه‌هایی در خصوص تشکیل چنین دولتی و رویکرد‌های آن وجود داشته باشد، ولی اسامی وزیران نشان می‌دهد پزشکیان بر قول و عهد خود پایبند بوده است و زین پس این مجلس و سایر ارکان نظام هستند که باید به وظایف خود عمل کنند و با حمایت حداکثری از دولت جدید، سبب‌ساز اعتماد دوباره مردم به مسئولان و دولتمردان گردند.

*نماینده ادوار مجلس

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: